luni, 28 iunie 2010

Budinca de spagheti

Rapida, simpla si de efect!Mereu mi-a placut aceasta budinca, imi placea sa o mananc rece, chiar a 2 zi imi place mai mult:D
Nu mai stiu cantitatile folosite, ma chinui sa imi aduc aminte.

100_5488

100_5490


un pachet spagheti
branza de vaci, 200-400 g
2 oua
100 g zahar

Se freaca branza cu ouale si zaharul.Pastele se fierb

100_5481


100_5483-horz

si se amesteca bine bine cu continutul de branza.Se da la cuptor pana se rumeste deasupra.Aprox 30 min.

100_5487

Pofta buna!

100_5498

Pe data viitoare!

7 comentarii:

sarah spunea...

imi aduc aminte cu drag cum imi facea bunica aceasta budinca.eiiii ce vremuri frumoase.cred ca nu i-ar strica ceva coaja de lamaie,asa pentru un plus de aroma.dar oricum ar fi arata foarte bine.pupicei

Antzu' spunea...

dap ai dreptate:D

cccris spunea...

asta am facut si eu ieri si e chiar mai buna rece. O sa postez reteta pe blogul meu, iti lipsesc ceva ingrediente, cel putin asa o facea mama. Te pup! cccriscake.com

cccris spunea...

vezi ca reteta e pe cccris.blogspot.com, sa incerci si asa si sa imi spui daca asta era reteta din copilaria ta.

http://hyesung000.blogspot.com/ spunea...

Spread of modern civilization, if there is a cause of health and wealth you have you are willing to try it?
Welcome to Learn:
http://sn.im/vemma_usa
Thank you for your time reading, do not give up the chance to even know, know no loss to you!

Irina spunea...

Nu am facut niciodata budinca dar reteta ta trebuie sa o incerc!

happybags spunea...

irina e foarte simplu de facut si foarte delicioasa sa o incerci!te pup

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin