duminică, 26 septembrie 2010

Tarta integrala de cartofi

Aceasta reteta nu contine ou, unt branza absolut nimic este vegana


Incepem cu o melodie care imi place la nebunie:X


Imi pare rau ca am rarit postarile mele dar am fost ocupata cu gentutele se pare ca perseverenta si optimismul ma ajuta in afacere si imi merge mai bine decat ma astepta.Doamne ajuta sa mearga in continuare.


Tarta integrala cu cartofi


100_7719


Ingrediente

Umplutura
1 ardei verde
1 ardei capia
1 ceapa mare
3 rosii
1 morcov mare
4 cartofii medii
3 catei usturoi


Blat

juma cana (200 ml) apa calduta
1 lg sare
2 linguri ulei
faina integrala cat cuprinde
1 lg bicarbont



Mod de preparare

Prima data de ocupam de cartofii, ii curatam si ii taiem cubulete mici, ii punem la fier in apa cu putina sare.
Taiem morcovul bastonase, ceapa pestisori si ardeii feliute.Rosiile le mixam in robot dar nu tare si dam deoparte.Usturoiul il tocam fin

Punem pe foc legumele cu putina apa, dupa ce s-au inabusit indeajuns turnam rosiile si mai lasam sa scada(sa nu fie prea zemoasa)apoi adaugam si usturoiul.Turnam si carrtofii si mai lasam pe foc 2 min.

Intre timp reusim sa ne ocupam si de blat, amestecam toate ingredientele si punem in tava de tarta unsa cu putin ulei.Adaugam umplutura.Si bagam la cuptor pentru aprox 20 de min, eu am trisat si am pus la final si 100 g de telemea:D


100_7721

100_7724


100_7722

Pot sa spun ca a fost absolut delicioasa...

6 comentarii:

Irina spunea...

Arata foarte bine!
Mult spor si noroc in afaceri!

Adry spunea...

O mancare potrivita pentru toamna.O safac si eu dar o sa inlocuiesc branza cu altceva.Multumim pentru reteta!

cupcake spunea...

merci irina:*

cupcake spunea...

adry cu placere si pofta mare:D

cupcake spunea...

adry sau nu pui deloc branza, eu am pus fff putina abia se simtea si era ff delicioasa si fara branza

Liana10 spunea...

f.faina tarta! vin zilele de post...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin