marți, 10 august 2010

Jurnal-Ganduri de peste zi

Cand iti schimb stilul de viata intampini multe obstacole.In functie de cat de motivat te simti asa vei trece si peste obstacole.

Este greu oricat de mare este determinarea ta de a merge mai departe.Conteaza si in ce mediu de invarti.

Din propria mea experienta daca te invarti intr-un mediu alimentar tentatiile sunt la tot pasul.Lucrez intr-o bucatarie si e a dracului de greu.Si nu pentru ca mie pofta si ca nu reusesc sa ma abtin, pentru ca reusesc sa fac fata cu brio doar ca obosesc si atunci cand toata lumea mananca in jurul meu sarmalute fierbinti cu smantana si mamaliguta, sau peste prajit cu mamaliguta, pui cu smantana, azi e bine, maine tot, dar poimaine?ajung sa ma intreb de ce fac toate astea?si raspunsul e pentru sanatate, dupa care “da-o dracu de sanatate, pentru o sarmaluta nu mor nu? Ceva imi spune sa o inhat cu pofta, si o mananc, dar imi vine in minte toata evolutia mea, tot ce am invatat, tot ce am realizat, cum ma face sa ma simt mancarea cruda, fac fata cu brio muncii epuizante, ma trezesc mai odihnita, seara dupa program parka mai ca as mai avea enrgie pentru altceva, nu mai simt foame, pofte nu am, cosurile mi-au trecut, chef de viata am, mereu sunt cu zambetul pe buze, organismul e fericit si astfel mai trece o zi de 100 % crud .

Lumea imi zice “tu mananci doar prostii”, “sa vezi ce probleme de sanatate o sa ai”, “ai sa slabesti foarte tare in ritmul asta”, “De ce faci asta?”..cate si mai cate.

Si eu am o greutate enorma sa le vorbesc, sa le explic sa le zic ce beneficii are si aleg un raspuns sec “pentru ca asa mi-a venit mie”, se uita mirati la mine, ridica din umeri si isi vad de treaba, a doua zi o iau de la capat.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin