sâmbătă, 7 mai 2011

Detoxifiere cu sucuri 1 si a 2-zi de sucuri

Prima zi:
Mi-am inceput dimineata bine.Pe la 9:30 am pregatit un smoothie verde din:spanac, salata, mar si l-am savurat cu zambetul pe buze.
Pe la 12:30 deja m-a luat foame,Eram moale si fara chef, asa ca mi-am mai facut un smoothie din spanac+mar+kiwi+banana.


A iesit destul de mult, asa ca nu am reusit sa il beau pe tot o data.Dar pana la ora 13:30 l-am devorat pe tot.


Am fost cam moale toata ziua si lipsita de energie, sau poate era doar o stare psihica de nechef neavand nici o treaba cu ziua mea de sucuri.
Inainte cu 4 zile de a incepe aceasta detoxifiere adica de luni am fost 100 % raw, pana luni am fost in proportie de 80 -90 % raw, mai ales ca de pasti am poftit la niste preparate nu tocmai sanatoase, si deci simptomele de detoxifiere le aveam cam de joi.Dar de vineri s-au accentuat a fost o zi grea pentru mine.

Am simtit foamea incontinuu, plus ca pofteam dupa un mar...sa rontai ceva..un morcov..orice...dar am zis ca nu ma las trebuie sa fiu macar o zi cu sucuri.

Pe la 16, m-a luat iar foamea si am facut un smoothie de fructe din banana+mar+ kiwi.

Pe la 18 am mers la sala, dar am fost prea varza pentru a rezista asa ca m-am intors acasa dupa jumatate de ora.
Pe la ora 20:00, mi-am mai facut un smoothie de fructe din mar+1kiwi+1 portocala+scortisoara.
A fost atat de delicios.Am vrut sa il fotografiez ca avea o culoare foarte frumoasa, dar era seara si daca foloseam blitzul nu mai avea acelasi farmec

Am dormit foarte rau:(.Dar m-am trezit destul de bine.

A 2-zi sucuri

M-am trezit foarte bine, si am facut niste exercitii de respiratie.
Dupa care am facut un smoothie delicios, preferatul meu din:
Spanac+kiwi+banana, pe la 10, l-am baut pe tot:D:Dyum yum...

Pe la 12 am baut un suc la fel de delicios din morcov+mar+portocala+lamaie
Era acrisor si putin dulce.Bun bun.Cateva cuvinte despre acest suc gasiti aici

Momentan ma cam doare capul:|
Voi continua in restul zilei cu un suc din:varza+castravete+mar+zeama de lamaie
Care apropo este neasteptat de bun la gust.
Varza este un bun aliment care ne stimuleaza digestia datorita acidului lactic.
Varza are un continut bogat in saruri minerale si vitaminele A, B1, B2, C, PP.
Sucul de varza este foarte bun pentru cei bolnavi de ulcer gastric, si multe altele, gasiti mai multe aici.
Acest suc e plin de vitamine si are o putere mare de detoxifiere.
Nici castravetele nu se lasa mai prejos cu continutul de vitamine B, C, E.Castravetii sunt bogatii in apa , ne furnizeaza potasiu si sodiu(efect diuretic).Aici gasiti multe lucruri interesante despre castraveti.

Daca o sa imi fie foarte foame o sa imi fac un smoothie din banana si ceva fructe.:)
De cand am inceput detoxifierea cu sucuri simt o sete continua, nu stiu de ce, dar ma asteptam din contra sa ma chinui sa beau apa, dar vad ca organismul meu e cam deshidratat.

Va recomand daca vreti sa va apucati de detoxifierea cu sucuri sa va apucati in weekend cand sunteti liber, sau in orice alt moment cand nu trebuie sa depuneti foarte mult efort, pentru ca in prima faza o sa va simtit lipsiti de energie si in functie de cate toxine ati acumulat cu atat o sa va simtit mai rau, deci e bine sa va ascultati organismul, daca va este somn , sa dormiti, daca va este sete beti apa.Nu trebuie sa va speriati, daca vedeti ca va raciti, ca aveti febra, diaree , cosuri sau orice altceva trebuie sa stiti ca asa organimul vostru da afara tot ce e rau.


Este foarte greu, cel putin pentru mine, tot ce ma face sa continuu e faptul ca stiu ca am sa ma sitm grozav dupa aceasta perioada de detoxifeire, nu stiu cat tin, telul meu era pana duminica inclusiv.Dar am sa vad pe parcurs.

Have a nice weekend!Love and hugs!Antzu'

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin