luni, 1 octombrie 2012

Echilibru care imi da batai de cap

Mereu am invidiat persoanele care au echilibru.
Eu nu sunt deloc o persoana echilibrata.Sa am un echilibru in orice domeniu trebuie sa ma organizez din timp sa imi impun anumite "reguli"Uneori e dificil si obositor.

Sunt o persoana extrema..ori e alb ori e negru..nu este gri pentru mine..simplu si nu prea.
Aseara am avut o "revelatie"..am scapat de sub control..alimentatia a pus stapanire pe mine..ma controleaza,imi influenteaza de multe ori starea de spirit..e ca o obsesie "ce sa mananc? e sanatos?ce contine?dar diseara ce mananc?nu ...nu aia...intr'una ma gandesc la mancare.Nu e bine.Ma epuizeaza.

Prin urmare in dimineata asta m-am trezit epuizata de a-mi planifica meniul..de a ma gandi ce e bine si ce e nu...nu stiu cum unele persoane reusesc astfel pentru mine e obositor.Poate se intampla asta pentru ca lucrez intr-un loc toxic?intr-un restaurant inconjurata mereu de mancare.

Exista un studiu in care spune ca persoanele care se uita mereu la mancare(retete)sau sunt inconjurate de mancare sunt mai predispuse in a manca mai mult sau sa pofteasca la mancare.E logic.
E greu cand sunt la munca,cand sunt acasa e mai relaxant desi sunt inconjurata de iubitu meu care pofteste la o gramada de chestii unhealthy.
Tentatiile sunt peste tot, stiu asta ca am de-a face cu ele de ani de zile, m-am obisnuit cu ideea doar ca uneori cred ca ar fi bine pentru mine sa mananc din unele chestii fara sa ma intreb daca ma face sa ma simt bine sau nu.

Mi-as dori sa pot fi mai relaxata..cum sa fac?voi cum reusiti?

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin