sâmbătă, 29 iunie 2013

Go smoothie, go!

Astazi pentru mine a fost o zi de detoxifiere.
Am incercat sa ii dau un repaus stomacelului meu la digerat.
Spre seara, insa am mancat niste pepene verde si dupa vreo 2 ore niste avocado pasat

M-am imfruptat dintr-un smoothie absolut delicios , pe la ora 13, ca abia atunci am simtit foamea.

Purple smothie 


Banana
Mango
Fructe de padure

Mai tarziu, pe la 18 mi-am cumparat un suc proaspat stors din telina, mar si portocalaa....yummmmm
Nu am reusit mai devreme ca eram la munca, in restul zilei am baut multa multa multa apa cu lime si castravete.


Cand am ajuns acasa am mancat niste pepene verde.
Pe la 21 am mancat un avocado pasat cu putina sare.
Si parca parca mai mergea ceva desi poate trebuia sa nu mai bag nimic, mi-am pasat niste mar cu o para si putina scortisoara.

M-am simtit foarte bine, plina de energie.
Am avut o sete excesiva.


\

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin