vineri, 10 iulie 2009

Prajitura cu caise

doamne cat imi mai place prajitura asta!si atat de rau imi pare ca tare ocupata am fost in ultimul timp si nu prea am mai reusit sa gatesc ceva, dar ieri mi-am luat inima in dinti si am fcut aceasta prajitura de care sunt indragostita de mica!tin minte cand mama facea, si deabia daca apucam sa mancam ca era si gata:)))asa am patit ieri, am facut-o dar s-a dus repede...din pacate:))deci sa nu ne mai intindem atata si sa trecem la fapte

Photobucket

Photobucket

Ingrediente
Foi
150 g unt
200 ml apa
1 ou
putina sare
faina cat cuprinde(cam 3-4 cani de 250 ml)
1 lg bicarbonat

Crema(cana=250 ml)
1 kg caise
1 cana zahar
1 cana gris


Mod de preparare
Foile
Amestecam apa, oul si untul
Photobucket

Adaugam faina, sarea

Photobucket

Lasam sa se odihneasca!

Crema
Spalam , curatam caisele, le dam prin robotul de bucatarie

Photobucket

Photobucket

Punem pe foc, adaugam grisul, zaharul si amestecam lasam cam 5 min la foc mic, pana se ingroasa si dam deoparte

Photobucket

Aluatul il impartim in 2 si intindem o foaie potrivita pentru tava noastra,

Photobucket

adaugam crema, si cealalta foaie

Photobucket

Photobucket

Mie mi-a ramas niste aluat pentru ca am facut din mai mult unt pentru ca vroiam sa fac intr-o tava mai mare dar mi-am dat seama ca nu este indeajuns crema!asa ca am facut o minipizza


Photobucket

Dam la cuptor pentru aprox 30, fiti pe faza!si servim, este minunata rece, dar cine are rabdare?!!!


Photobucket

Photobucket

Photobucket

autor:antzuka

7 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Mmmmm ... delicios !

kity spunea...

mmm...ce mai super praji de vara cu piersici..foarte dulcica!
pupici..

cupcake spunea...

ala, kity multumesc!indradevar e foarte gustoasa!

diana spunea...

Te felicit pentru originalitate; tarte cu caise jumatatati asezate deasupra aluatului am tot vazut - si fac si eu - sunt foarte bune, n-am nimic de comentat, dar acest fel de prajitura cu caise nu l-am vazut nicaieri pana acum. Mai ramane sa fac si eu prajiturica ta, dar nu stiu daca am noroc sa mai gasesc caise.

cupcake spunea...

multumesc mult doina, ma bucur ca ti-a placut te mai astept pe la mine~

cupcake spunea...

scuze...diana...am gresit grabindu-ma sa scriu

Unul din multi! spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin