sâmbătă, 6 februarie 2010

Fursecuri de ovaz(bune pt faza 2 a regimului Montignac)

M-am trezit...am respirat adanc, m-am ridicat din pat...am deschis geaAliniere în centrumul si am profitat de aerul rece care imi trecea prin par si imi facea pielea de gaina, imi placea...ma trezea pentru ca inca visam:)...asa ca m-am hotarat sa ma simt bine si sa imi fac ceva rapid de mancare, eram deja plictisita de vechiul meu mic dejun..am deschis laptop-ul si am pus aceasta muzica




ma face sa ma sitm asa de bine melodia asta!!
si am trecut la treaba, am facut niste fursecuri de ovaz..atat de bune au iesit:)..Am facut ce aveam prin casa..si va asigur ca nu prea multe:)))asa ca sa purcedem

Photobucket



Ingrediente
aprox 60 g unt
12 linguri lapte
1 cana juma de fulgi de ovaz
juma de cana de faina integrala
4 linguri de miere(fiti generoase!!)
1 lingurita generoasa de scortisoara
'nitica praf de copt
seminte de in
1 lingura generoasa de gem de caise
esenta de migdale(ea a dat tot farmecul!)

Am topit untul cu mierea (la foc mic)

Photobucket

IN alt bol am amestecat ingredientele uscate,gemul, am turnat minunea de unt aci, turnat si laltele am framantat putin..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

le-am dat forma, le-am trantit in cuptor..si gata...mi-am asigurat micul dejun:)foarte delicioase

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Aceste fursecuri sunt potrivite si regimului montignac doar la FAZA 2.

Nu va ia mai mult de 25 min cu tot cu copt:)..

autor:antzuka

2 comentarii:

Unknown spunea...

Acum am te-am descoperit :) Imi plac blogurile care au inainte de reteta si "clipe din viata".
Azi voi face reteta ta dar nu am esenta de migdale si nici seminte de in, incercam fara pana le iau.
Pupici

cupcake spunea...

Pofta buna:D..dar vezi ca esenta de migdale ii da o aroma deosebita acestor fursecuri:D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin