marți, 19 aprilie 2011

Biscuiti din legume

Am vazut acesti biscuiti la Ina, si tare m-au tentat.Acum cand ma uit la cei ai Inei mai mult imi plac, pentru ca sunt mai subitrei.
Si cum in sfarsit am reusit sa imi procur si eu un deshidrator am zis sa trec la treaba si sa il incerc:D.Eu mi-am procurat deshidratorul de aici, sunt foarte multumita si incantata:)

101_1864


Eu am injumatatit ingredientele si veti observa foarte mici diferente.

Ingrediente:

jum cana seminte de floarea soarelui
jum cana migdale
jum cana nuci braziliene
jum de ardel mare rosu gras
1/4 seminte de in zdrobite
1 lingurita rasa de boia iute de ardei
1 lingurita rasa de boia dulce de ardei
sare dupa gust
2 linguri fulgi de drojdie

Hidratam pentru cateva ore, nucile, migdalele si semintele de floarea soarelui.
Dupa care le punem in robot si le macinam, adaugam si restul de ingrediente, amestecam si le dam forma dorit.

101_1857

Le punem in tavita si le deshidratam pentru cateva ore.Eu i-am deshidratat pentru aprox 9 ore.

101_1861

Sunt deliciosi, au un gust puternic.Merg de minune cu salate, pate-uri.

2 comentarii:

c.veronica spunea...

buna Antzu!
cum gasesti tu acest deshidrator? inteleg ca cel de la ezdiri nu are termostat si nu poti controla temperatura; daca doresc sa-mi deshidratez la 35-40 grade, nu prea se poate; el are un reglaj de la 30C pana la 65C;
multumesc!

cupcake spunea...

Buna!
Pai din cate stiu eu nu este nevoie de un termostat atat timp cat poti sa iti setezi temperatura dorita.Eu am setat-o la 40.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin