joi, 21 aprilie 2011

Pateu de ciuperci

De cum am auzit pateu de ciuperci m-a tentat grozav.E raw, e sanatos e delicios:).
Am citit despre acest pateu pe forum raw romanesc.Si l-am notat intr-un document word.Imi cer scuze dar nu imi mai amintesc a cui ii apartine.
Eu am adus unele modificari adapand la gustul meu si la ce aveam prin casa.

101_1897

Ingrediente:

10 ciuperci champignon
jumatate cana nuca
jumatate cana migdale
2 fire ceapa verde
1 catel de usturoi
boia iute, piper sare dupa gust
1 lingura mustar
'nitica telina

Mod de preparare:

Am pus nucile si migdalele in robot si pana s-au maruntit fin, am adaugat ciupercile si le-am amestecat incontinu, am adaugat si restul de ingrediente si am lasat sa se amestece pana a devenit omogen si fin.
Este delicios cu felii de rosii si castraveti.Puteti servi pe paine cat si pe biscuiti de legume.

101_1895

6 comentarii:

Alexandrina spunea...

Paste fericit alaturi de cei dragi!

cupcake spunea...

multumesc la fel:)Sarbatori fericite

Sabina spunea...

super ideea, sigur o sa mi placa

cupcake spunea...

ma bucur ca iti place:D

Hilda Fulop spunea...

nu am avut migdale...ca nu stiu de ce costa atat de mult..:P...si am mai pus marar prospat...si e atat de bun..:X:X..mersi de reteta.:)

happybags spunea...

np:*:*

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin