vineri, 22 aprilie 2011

Turta dulce raw

Mi-aduc aminte cand mama ne facea in copilarie un lighean mare de turta dulce si noi cum le mai devoram..mmmm...eu una is inebunita dupa turta dulce.Atat de gustul ei fin de scortisoara cat si de amintirile legate de ea.Imi doresc sa retraiesc clipele cand eram o familie.Sa simt caldura mamei si inocenta copilariei.

Am incercat sa retraiesc ....

101_1931

Ustensile:robot, deshidrator

Ingrediente

1 cana(400 ml)hrisca incoltita
2 lingurite sanatoase de scortisoara
1 cana nuca(250 ml)
1 lg cacao
jumatate cana migdale
2-3 pumni de stafide
zeama de la o jumatate de lamaie
miere dupa gust

Mod de preparare

Nuca si migdalele se hridateaza pentru cateva ore.
Punem nuca+ migdalele, hrisca si stafide in robot pana se maruntesc fin.
Adaugam miere dupa gust, zeama de lamaie si cacao.Eu am lasat cateva stafide la sfarsit(ca sa ramana intregi).

Intinde o foia de plastic alimentara si o ungem cu putin ulei punem aluatul iar pe deasupra punem alta folie unsa cu ulei peste aluat(ca un sandwich).Intindem cu sucitorul in functie de cat de groase le vrem.
Eu am facut fursecurile subtirele.Data viitoare am sa le fac mai groase.

101_1891


Le dam forma dorita si le punem in deshidrator.Le-am lasat aprox 4 ore la 45 grade..Le lasati in functie de cat de crocante le vreti.

101_1934

Va doresc un Paste fericit alaturi de cei dragi:*

4 comentarii:

Sabina spunea...

Antzu', hrisca incoltica e varianta verde de la plafar? Intreb pentru ca nu stiu.

furnicuta boscodina spunea...

Sarbatori cu pace in suflet si in casa,sarbatori pline de bucurie , cu toti cei dragi in jurul mesei !

cupcake spunea...

Da Sabina, cealalta nici nu stiu daca incolteste ca e coapta.

cupcake spunea...

Multumesc la fel:D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin