miercuri, 23 ianuarie 2013

CAt de mult iti doresti?


.
Anul asta este vorba de initiatva."no more excuses",noul meu motto.
Stiu stiu..stiu ca suna ca acele liste ca de inceput de an in care ne promitem multe in zadar dar pe carele uitam  aruncate printr-un sertar pana la anul viitor .Diferenta este ca nu am de gand sa insir ce am de gand sa fac ci iau doar in sfarsit initiativa pentru ceea ce imi doresc de atatia ani.

Simt cum arde in sinea mea un foc puternic cu lucrurile pe care mi le doresc.
Vreau ca si tu daca simti acel foc sa iei initiativa si sa faci ceea ce iti doresti de foarte mult timp
,sa actionezi, sa ajungi acolo unde vrei.
Fara liste si prea multe cuvinte.
Zilele trecute mi-am facut curaj si am mers sa imi fac un tatuaj, ceea ce imi doream de foarte mult timp.
Acum cel mai mult imi doresc sa fiu in forma.Sa scap de stratul de grasime de pe abdomen sa fiu fit si sanatoasa.

Simt o vointa pe care nu am mai simtit-o niciodata.
Sunt motivta si imi dorescc anul asta sa imi ating scopul.Am sa muncesc pentru asta in fiecare zi si nu am sa imi mai gasesc scuze pentru ca o fac de prea multi ani.



No more excuses...start!!!!:))))



Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin