miercuri, 23 ianuarie 2013

Etichetele si presiunea lor


Ati observat cum majoritatea oamenilor   au obiceiul de a pune etichete?Indiferent de situatie..fie ca este vorba de caracterul nostru fie de situatia financiara sau de aspect.Asa si  cand este vorba de alimentatie.Vegetarian,vegan,lacto ovo vengetarian s.a......prea slab prea  gras...prea de la tara:)))))

Aceste etichete ne preseaza fara sa ne dam seama.Cautam orice sa ne faca sa ne simtim acceptati.Dar cautam in locul gresit.Cautam acceptarea in exterior cand de fapt daca ne-am opri putin si ne-am uita in interiorul nostru am descoperi tot ce avem nevoie.Daca ne eliberam de aceste etichete intervine acceptarea.

Nu stiam de ce nu reuseam sa mentinn un echilibru mai mult de cateva zile.Si apoi mi-am dat seama ca de vina sunt etichetele.Cum faceam ceva ce iesea din tiparul impus de mine, clacam.
Stiti  perioada in care mancam raw(in care mananci doar alimente crude)pentru o perioada m-am simtit extraordinar dar de la o vreme devenise din ce in ce mai greu..si ma chinuiam sa tin pasul si sa nuv
 ies dn tiparul stabilit de mine ,acela de "raw foodist"si cand clacam ma simteam extrem de vinovata pana cand un apropriat mie, mi-a zis "daca te face sa te simti rau si te chinuie atunci nu e pentru tine" si am renuntat la eticheta de raw dupa multe lupte cu mancarea si cu mine insumi.Pe parcurs am incercat si eticheta de vegana,vegetariana ma simteam mereu presata eram obosita psihic de atata chinuiala de a apartine de ceva.Aveam ba urcursuri ba coborasuri, uneori ma napusteam asupra mancarii de zici ca nu am mai vazut in viata mea mancare.Si s-a vazut asupra starii mele psihice cat si fizice.

Pana nu am cautat in interiorul meu sa descopar care este de fapt problema de ce ma simt asa nu am rezolvat nimic.

Am descoperit unele probleme nerezolvata si m-am chininuit sa scap de obsesia etichetelor.
Astazi dacxa vreau sa mananc doar alimente crude, mananc, daca vreau sa mananc doar vegetal o fac, vreau carne, nu este nici o problema , mananc.

Trebuie sa ne impaccam cu noi si cu mancarea, sa incercam sa avem o relatie buna , pentru a gasi echilibrul in viata noastra.

Sa incercam sa ne relaxam si sa ne ascultam cu adevarat corpul.

Va recomand sa il cititi pe Paul Mckenna.Dati un search pe google.Pe mine personal m-a ajutat mult sa incep sa imi cunosc corpul si sa ii ascult nevoile si asta este cheia reusitei.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin