luni, 10 august 2009

Papanasi

Nu cred ca papanasii mai sunt o noutate pentru cineva..chair daca toata lumea ii stie..aseara am prestat si eu papanasi dupa o perioda lunga de timp si au iesit tare buni!spre rusinea mea e prima data cand ii fac sub forma asta...inainte ii faceam cum mi facea bunica mie, foarte multa branza putina faina le dadea o forma de turta si prajea in ulei..ieseau tare tare buni, dar am zisa sa ii incerc si asa ..cum se fac si la restaurant si cum ii face marea majoritate deci, eu am folosit asa

Photobucket

Photobucket



Ingrediente
700 g branza de vaci
12 linguri de faina
3 linguri de zahar
2 oua
1 lingurita scortisoara
1 lingura bicarbonat
daca vreti puteti pune si ceva arome

Se amesteca toate, este un aluat destul de elastic care nu se prinde de maine!Daca mai este nevoie mai adaugati faina..li se da forma potrivita le facem si motzul..

Photobucket

si ii prajim in ulei incis ca gogosile!au iesit tare tare buni...i-am dat prin zahar pudra si i-am mancat cu dulceata de visine , fara smantana din pacate ca nu mai aveam:)

Photobucket

Photobucket


Photobucket



Photobucket


pofta buna!

2 comentarii:

evelina spunea...

Multumesc pentru reteta, si eu faceam exact ca tine si ma gandeam zilele astea sa fac si eu ca la restaurant!!!!deci a pcat reteta la fix

cupcake spunea...

:Dma bucur ca ti-am fost de folos!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin