sâmbătă, 6 iunie 2009

Cartofi noi cu smantana

simplu dar foarte gustos!atat de mult imi placeau cartofii astia cand eram mica intr-una ii ziceam mamei sa mai faca!

Photobucket

Photobucket

Photobucket


pentru 4 portii mari
1 kg cartofi noi
250 g smantana
cateva fire de marar
sare, piper
2 linguri de faina(eu am pus integrala)

Mod de preparare
Curatam cartofii, ii spalama, ii taiem cubulete, ii punem la fiert

Photobucket

Photobucket

Intre timp taiem mararul

Photobucket

Amestecam faina cu smantana, adaugam mararul, sare, piper

Photobucket

Photobucket

Dupa ce cartofii s-au fiert , daca este necesar mai luam din apa sa nu fie prea multa, ceva de genu...
Photobucket

adaugam sosul de smantana, mai lasam pe foc 2-3 min si gata!pofta buna..tare buni mai sunt

Photobucket

Photobucket



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

si ca desert, tot pe baza de smantana niste capsuni cu smantana, bun domnle bun!

Photobucket

Photobucket

4 comentarii:

LF spunea...

Ai un premiu la mine. Am vazut ca l-ai mai primit de la alta harnicutza.Deci, esti de 2 x creativa!

cupcake spunea...

multumesc flori:D:D

Rodica Botan spunea...

Ma multumesc cu supa si renunta la desert...deja mi-am luat lingura aia mare; astept sa fiu servita!
:)

cupcake spunea...

:)))rodica pofta mare atunci::D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin