joi, 25 iunie 2009

Joc provovcare

Flory m-a provocat la un joc, si cum acum am reusit sa am timp, pentru ca sunt in pragul bacului si mai greu am reusit sa il postez! deci

* Spune 5 lucruri pe care nu le-ai facut si ai vrea sa le faci:

1. sa vizitez Egipt-ul
2. sa ajung la poalele muntelui Everest
3. sa am o vacanta spontana undeva p o insula doar eu si prietena mea
4. sa ajung in China
5. sa reusesc sa locuiesc intr-o casa intr-un loc cat mai ferit de lume


*Spune 5 lucruri pe care nu le-ai face niciodata:


1. n-as merge nicioada dezbracata p strada
2. nu m-as sinucide
3. nu as manca carne de caine, cal...
4. nu as trece la alta religie
5. nu as ucide

* Spune 5 lucruri despre blog-ul ce ti-a oferit acest joc:


1.multe retete noi si delicicioase
2. imi plac fotografiile cu puiiul ei:D
3.imi place ca a inceput sa gateasca montignac
4.imi place ca a pus la dispozitie niste carti pe care le poti downloada oricand
5.blogul ei arata ca e o persoana minunata si talentata


Si acum trimite Jocul Provocare la 5 blog-uri din lista ta

1. Laura
2. Bucatarul Maniac
3. Cami
4. Gabriela
5. Arome

2 comentarii:

LF spunea...

Multumesc Antzu, ca ai dat curs invitatiei la joc. Succes mult la Bac!!! Te pup si weeken placut!

cupcake spunea...

multumesc mult flori!te pup si iti doresc de asemea un weekend placut si cu cat mai multe buncataturi:D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin