miercuri, 3 iunie 2009

Pizza cu piept de pui

Astazi mi s-a facut pofta de o pizza cu piept de pui ca nu am mai mancat demult asa ca am trecut la treaba!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ingredientele pentru 2 pizza cu blat crocant
Aluat crocant
300 ml apa calduta
2 cani juma de faina integrala
2 cani juma de tarate
1 plic de drojdie uscata/un cub 25 g proaspata
1 lingura sare
3 linguri ulei

Toppingul
1 piept de pui mai micut asa
1 ardel gras mare
2 rosii mici
170 g ciuperci
aprox 300 g cascaval
si puti sos de rosii, oregano , ulei de masline pentru sos

Stiti cum sa procedati cu aluatul pur si simplu amestecam toate , framantam putin si lasam la crescut 30 min!

Photobucket

Dupa care, punem pieptul de pui la fiert, intre timp taiem legumele

Photobucket

Photobucket

Radem cascavalul

Photobucket

Photobucket

Dupa ce s-a fiert pieptul il dezosam daca este nevoie si il rupem in bucatele mici, il prajim in putin unt, condimentam cu sare si piper si dam deoparte pe un servet de bucatarie!(am uitat sa fac fotografie pentru ultima parte)

Photobucket

Photobucket

Dam forma aluatui
Facem sosul

Photobucket

turnam pe blat si restul ingredientelor

Photobucket

Photobucket

Dupa 40 min stat la cuptor ....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Pofta mare!a fost delicioasa

autor:antzuka

6 comentarii:

Nik26 spunea...

Ce-mi plac pozele tale cu pizza aburind! :D

cupcake spunea...

ma bucur ca iti plac:))eu ca ma uit acum la foto mai ca as mai manca o felie:))))

Vicky spunea...

Foarte interesant blatul, arata foarte bine, felicitari

cupcake spunea...

multumesc multumesc!ma bucur ca iti place

Unknown spunea...

buna Antzu. am si eu o intrebare.cam cate calorii are un blat de pizza ca acesta? stiu ca monti nu e pe calorii, dar trebuie sa lamuresc ceva. sunt curioasa cat de mult ar afecta glicemia unui diabetic o pizza cu blat din acesta, dovlecei, rosii, ceapa si branza de vaca gen telemea nesarata.

happybags spunea...

Buna!Nu stiu sa iti zic de calorii, dar si prietenul meu are diabet si chiar zilele astea am facut pizza si a mancat cam 3 felii si era ok.Chiatr imi pare rau ca nu am masurar glicemia sa vedem care e treaba dar el s-a simtit bine!, eu zic ca e ok si sa manance linistit, pentru ca Montignac este indiccat pentru diabetici

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin