joi, 4 iunie 2009

Ficatei de pui

Reteta de fata se incadreaza in regimul alimentar Montignac
Mie imi place foarte mult ficat mai ca as manca mereu:))...astazi am facut un ficatel de pui foarte gustos si care s-a mancat pe rasuflate

Photobucket

Photobucket

3 portii

Ingrediente
1 kg ficat de pui
2 cepe
5 catei de usturoi
putin ulei
zeama de la o lamaie mica sau juma de lamaie mare
sare, boia iute, 1 foaie de dafin
1 lingura smantana
1 lingura bulion
marar, patrunjel

Curatam, spalam ficatul si il lasam la scurs!
Taiem ceapa pestisori

Photobucket

Punem putin ulei intr-o tigaie, adaugam ficatul, ceapa, si lasam pe foc cu foaia de dafin pana ficatul este gata,

Photobucket

Amestecam smantana cu bulionul si adaugam in ficat,

Photobucket

usturoiul il pisam si amestecam cu zeama de lamaie

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Adaugam amestecul de usturoi si verdeata tocata!potrivit de sare si boia iute, punem capacul si lasam asa cateva minunte, pentru a se amesteca aromele...mmmm...
am servit cu castraveti murati si paine wassa de casa!o nebunie


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

4 comentarii:

LF spunea...

Ziceai de rasucitele mele...lasa ca si eu lesin pe langa ficateii tai.Cartea lui Monti sta cuminte nedesfacuta si eu casc ochii pe bloguri "mancacioase"! Tu macar prestezi Monti, eu de "luni"...

Nik26 spunea...

Trebuie sa fie tare buuun... ;)

cupcake spunea...

flori, da da stiu cum sta treaba de "luni" sau de "maine" :)))multumesc de vizita te mai astep

nik, sa stii ca au fost foarte foarte buni!te pup

CamiWitt spunea...

Hei iubito,harnicuta,harnicuta... PS: Te rog sa vi sa ridici niste premii de la mine. un sfirsit de saptamina placut Cami

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin