vineri, 23 aprilie 2010

1 an blog!La multi ani mie

Happy birthday to me, sunt happy, anul trecut pe vremea asta m-am hotarat sa deschid acest blog si desi am avut o tentativa de a-l inchide sunt bucuroasa ca nu am facut-o!
Astazi fac un an de cand am acest blog si sper sa fie asta doar inceputul

Prajitura ciocolateasa/Amandine


100_5285-horz

Un fel de amandine, le-am improvizat.Ma enerveaza cand merg la magazin si trebuie sa fac cumparaturi si nu gasesc ce am nevoie si sa merg mai departe de casa nu aveam chef asa ca am facut cu ce aveam in casa.Doar 6 oua asa ca am incercat sa ma descurc cu ele.M-am inspirat de la Sabina, am fost intr-un gand.

Ingrediente

Blatul(cana 250 ml)
3 oua
jumatate cana de zahar
200 ml lapte
180 g faina
5 linguri cacao
esenta de rom
1 praf de copt
jumatate cana ulei

Siropul
400 ml apa(mergea si 300 ml)
2 pliculete de ciocolata calda
200 g zahar

Crema
200 g unt
3 galbenusuri
3 linguri cacao
150 g zahar pudra

Glazura
100 g ciocolata amaruie
2 linguri smantana
aprox 3 linguri apa

Mod de preparare

Blatul
Se bat ouale cu zaharul, se adauga uleiul batand in continuare, laptele caldut, faina si cacao si restul de ingrediente.Se pune in cuptor aprox 20-30 min, in functie de cuptor

100_5264

Siropul
In timp ce se coace prajiturica facem un sirop din toate ingredientele, cand incepe sa clocoteasca inchidem focul si lasam sa se raceasca

Crema
Ne apucam si de crema, batem untul cu zaharul si adaugam galbenusurile pe rand

100_5265

100_5268

Cacao si se da la rece pana e gata prajiturica.

100_5270

Ansamblare
Lasam blatul sa se raceasca,

100_5274

il taiem in 2 si il insiropam, pentru mine a fost o adevarata aventura nu stiu de ce, dar foaa de deasupra mi se cam rupea:(, dar am scos-o la capat.Punem crema la mijloc si dam prajiturica la rece pentru min 2 ore.Dupa care ne vedem de treaba noastra, cand ne amintim de prajitura si credeti-ma ca nu aveti cum sa uitati de ea:) facem o glazura rapida, taiem prajitura in patrate si glazuram si o lasam la frigideer(da stiu iar?!!!) dupa o ora puteti sa o mancati, dar totusi aveti mila de organismul vostru si nu mancati mai mult de o bucatica:-? asta daca sunteti in stare ca va asigur ca are un gust, wow, nu am rezistat si am luat o gura:)
Cum zice si Sabina, merita sa "pacatuiesti" cu asa o prajitura, dar sa nu ne facem un obicei din asta;;)

100_5294

100_5297

Va asigur ca prajiturica mea nu a iesit nici pe departe de frumoasa la ce gust are:)
Pofta mare!

28 de comentarii:

Dana2dor spunea...

La multi ani plini de satisfactii si "succesuri" in blogosfera culinara tie si blogului tau!

Ana spunea...

La multi ani cu multe postari delicioase!

Cristian Borod spunea...

Felicitari si la multi multi ani!

cupcake spunea...

multumesc multumesc:D:DD:D:D\:D/

Momo spunea...

la multi ani ,postari de succes,prieteni multi!

LF spunea...

La multi (b)ani! felicitari pentru ambele bloguri.

PS : eu am facut tort amandina! e ceva "in aer" cu amandinele zilele astea....

cupcake spunea...

alison multumesc mult

flori multumesc, sa stii, cred ca ne-am vorbit prin telepatie:)..si eu ma gandeam la un tort dar m-am razgandit pe ultima 100 d m:-?..nu stiu de ce:)

va pup

Sabina spunea...

La multi ani bloguletului tau, Anztu!!! Ma bucur mult ca ai incercat amandinutele ...ti-au iesit super super ...par a fi super ciocolitice (cuvant nou da? inventat pe loc).
Sa fii sanatoasa ...si sa ne incanti cu multe multe retete delicioase!!! Pupici.

CamiWitt spunea...

Multi ani inainte in blogosfera, am inceput aproape amindoua..eu pe 22. De prajitura, imi place ca are putine oua. Multam pt. reteta si urmatoarele pe care o sa le postezi! Cami

Gospodina de Criza spunea...

La cat mai multi ani blogosferici, Antzu!
Si, fii barbata, ca pe munte! Am citit! Si sa ajungi acolo unde vrei tu.

Unknown spunea...

Buna Antzu
Putin cam tarziu vin...iti urez sa ai cati mai multi ani de blog si multa inspiratie!
Si eu am facut o reteta, fplpsind numai blatul de la amandine.
In curand o voi posta.
Si bine inteles amandinele cat mai curand le voi face!

Miha spunea...

La multi ani! Si la cat mai multe postari delicioase!

Alexandrina spunea...

La multi, multi ani si din partea mea! Scuze pentru intarziere!

Ela spunea...

La multi ani si cat mai multe retete delicioase!!
Felicitari pentru prajitura, ti-a iesit super.
Sa ai o duminica frumoasa. Te pup.

sarah spunea...

la multi ni si cat mai multe retete delicioase!!!scuze de intarziere,m-am mutat dintr-o tara in alta.te pup cu drag
PS:sper ca n-am "ajuns prea tarziu la petrecere" si mai ai macar o prajiturica si pentru mine.delicioase amandine.

Unknown spunea...

cu putina intarziere vin si eu sa-ti urez "La multi ani si la cat mai multe postari dulci si delicioase"

cupcake spunea...

Sabina tare cuvantul, prajituric ciocolitice:))) cat m-am mai chinuit sa il pronunt=)))..multumesc:*

cupcake spunea...

cami, da asa e, am fost cam in aceasi vreme, ma bucur ca iti place reteta sa o incerci:*, te pup

cupcake spunea...

gosponida multumesc mult:*, am sa incerc sa fiu cat mai barbata ca lumea asta..e cum e..te pup

cupcake spunea...

daniela, ce conteaza daca mai tarziu important e ca ai aparut:D, multumesc si astept reteta ta:D

cupcake spunea...

miha, alexandrina, elisa va multumesc mult fetelor!nici nu stiti ce bucuroasa sunt sa primesc atatea urari de bine!un inceput de saptamana minunat!va pup

cupcake spunea...

sarah, auff din pacate nu mai am prajiturica ca a avut succes si s-a dus repede repede:-s

in ce tara v-ati mutat?cum e?

cupcake spunea...

roxy, multumesc mult, te pup si te mai astept pe la mine:*:*:**o saptamana frumoasa

Elena Toma spunea...

La multi ani, Antzu! Tie si blogului tau! Frumoasa prajitura cu care ne-ai primit la aniversare... O saptamana frumoasa!

cupcake spunea...

multumesc mult elena, ma bucur ca iti palce prajiturica, o saptamna frumoasa iti doresc si tie!te pup

Irina spunea...

La multi, multi ani si din partea mea!!!

cupcake spunea...

irina multumesc, happy ca ai trecut pe la mine:*

Cristian Borod spunea...

LA MULTI ANI! :))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin