miercuri, 14 aprilie 2010

Premii cu conditii:D

Am primit premii de la Judy, care e o bucatareasa pe cinste, te pup judy si iti multumesc pentru premii, imi cer scuze ca abia acum am reusit sa le postez.

Aceste premii are urmatoarele conditii

1. SA POSTEZI PREMIUL - zis si facut






2. SA SCRII DIN PARTEA CUI VIN - normal:D


3. SA LE OFERI LA 12 PRIETENI - da

1.Diamond
2.Cristina
3.Elena
4.De toate
5.Laura
6.Andreea
7.Bucatar maniac
8.Flory
9.Laura laurentiu
10.Maya
11.Laura Adamache
12.Bianca
13.Irina

am incalcat putin am trimis la 13:D...
4. SA AFISEZI LINK-UL LOR - da
5. SA II ANUNTI PERSONAL - lucreZ la asta acum
6. SA SCRIU 10 LUCRURI CARE-MI PLAC :

10 lucruri care imi plac:
1.deserturile crude:D
2.muntele
3.gatitutul
4.aventura
5.rasetele de copii
6.soarele
7.mirosul de ploaie si scortisoara
8.mainele si piciorusele la bebelusi
9.cainii
10.plimbarile pe jos

6 comentarii:

LF spunea...

multumesc pentru premii!
felicitari pt.celalalt blog, te pup!

cupcake spunea...

cu placere flori!multumesc si eu!te pup

Cristian Borod spunea...

Multumesc mult pentru premii!

LauraAdamache spunea...

Antzu' scumpa mea frumoasa multumesc mult de tot de premii. Sunt superbe!! Te pupic cu mare mare drag!!

Irina spunea...

Multumesc mult si eu!

cupcake spunea...

ehe, cu placere la toata lumea:D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin