miercuri, 7 aprilie 2010

Salata de macrou afumat

Macroul afumat, un deliciu, textura si gust fin, imi place

100_4984

Ingrediente
(in fucntie de cate portii vreti)
-pentru 1 portie
macrou afumat mai mic
masline
1 ceapa
sare, ulei, otet

Ceapa o taiem pestisori subtiri si o frecam cu putina sare.
Pestele se curata de piele(e foarte usor) si se taie in 2 , il curatam de scheletul de peste si taiem bucatele mici cu grija ca e foarte fraged.
Amestecam cu ceapa, maslinele,m condimentam si atacam.Foarte delicios

100_4985

100_4982


Pofta buna

7 comentarii:

Momo spunea...

mmmm,ce bine arata!

cupcake spunea...

:Dmultumesc

Elena Toma spunea...

S-a arestat varianta aceasta cu peste afumat! Eu foloseam asa, cu ceapa, doar scrumbie sau alt peste marinat simplu. Nu mai stiu daca am trecut in timp util pe aici, in zapaceala din acest an, sa-ti fac urarile de rigoare. Sper sa ma ierti ca-ti fac urari de-abia acum! Hristos a inviat! O saptamana luminata cu sanatate, bucurii, toleranta si iubire. Sa dea Domnul sa devina permanenta aceasta stare de bine!

sarah spunea...

am vazut o data pe BBC Food o modalitate de a afuma peste si carne intr-un spatiu restrans si cu improvizatii.acum sunt tentata sa incerc deoarece aici nu este in comert peste afumat.foarte mult imi place reteta .pupici

cupcake spunea...

elena multumesc mult pentru urari iti doresc numai bine.Adevarar a inviat:), un weekend placut!t pup

cupcake spunea...

aa da?daca incerci sa afumi sa impartasesti si cu noi modalitatea:DD:D, happy ca iti place!te pup

Sarea in bucate spunea...

PREMII LA MINE PE BLOG

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin