miercuri, 7 aprilie 2010

Premiu si provocare

Multumesc judy pentru premiu si porvocare esti o scumpa.Sunt happy sa raspund la intrebari si sa primesc acest premiu.

Premiul


Provocarea:


1.Daca ai un supranume:
Supranume, se poate spune si asa, mi se zice Antzuka sau Antzu
2.Unde traiesti:
In Romania, Radauti judetul Suceava
3.Inaltime:
168 cm.
4.Onomastica:
31 mai 1990
5.Ocupatie:
studenta, ajutor de bucatar, bucataras de pasiune la mine acasa:))
6.Frati:
2 surori, eu sunt cea mai mica!
7.Limba materna:
romana
8.Limbi vorbite:
Engleza
9.Colectii:
Pietre de pe munte, si servetele de cand eram mai mica si mai nou farfurii:D..aaa...si lumanari:).
10.Nr la picior:
38.
11.Scoala:
liceu, facultate de stiinte economice si administrarea afacerilor
12.Materia preferata:
Desenul tehnic, engleza.
13.Hobby:
Bucataria,muntele si blogaritul.
14.Bani de buzunar:
n-am o suma anume, dar incerc sa ma impart cu banii desi uneori nu prea imi iese:))
15.Dorinta:
sa fiu sanatoasa si sa pot sa ma bucur in continuare de viata
16.Vise:
Auff..am cateva acolo pe care deocamdata le pastrez pentru mine:)..dar sa nu fiu rea, unul dintre ele ar fii sa am propria mea afacere in legatura cu bucataritul
17.Numar norocos:
vreau sa cred ca 31 ziua mea de nastere desi nu ma bazez pe asta:))
18.Ai vrea sa revezi
Franta, cand am fost nu prea am avut timp de plimbat:(
19.Animale de casa:
catelul meu scump, Suzi la care tin foarte foarte mult!


Dau mai departe dragelor mele
Sarah
Alison,
Olgutza,
Just me

5 comentarii:

Momo spunea...

multumesc mult,esti tare draguta ca m-ai premiat si provocat ,in acelasi timp!te pup,zilele urmatoare voi da curs ambelor!

Sarea in bucate spunea...

MULTUMESC. AM FACUT-O SI POSTAT-O :))

cupcake spunea...

alison cu placere, dar meriti pentru tot ce bucataresti

just me, cu placere:D

Gospodina de Criza spunea...

Deci tu esti din Radauti? Hmmmm!
Am si eu rude acolo! Le cunosti, cu siguranta! Dar, cum din familia mea nu stie decat sotul ca am blog, stau cuminte!

cupcake spunea...

aaa:D ce fain..deci esti de-a mea..bucovineanca:)))...stai cuminte nu-i bai..la mine stiu ca am blog si in rest chiar nu ma intereseaza cine stie sau nu:-??, treaba mea..te pup

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin