vineri, 23 aprilie 2010

Salata orientala

Toti stim de aceasta salata, sunt o multime de variante care mai de care mai complexe, mie cel mai mult imi place cea simpla cu putina ceapa si masline.
Este cea mai simpla varianta dar cea mai apreciata, de mine:)

100_5016

Ingrediente

cartofi fierti in coaja
ceapa rosie
masline
gogosari murati/ardel gras proaspat
sare, piper, ulei, otet

CArtofii taiem felii.
Ceapa si gogosarii ii taiem pestisori si condimentam cu sare piper, ulei, otet, amestecam bine si lasam acolo la "marinat".E bine sa pregatit intai ceapa apoi sa puneti cartofii la fiert, numai bine pana se fierb cartofii pana se racesc se "marineaza" indeajuns.
Se amesteca cu cartofii si maslinele condimentam dupa gust si servim simpla sau ca o garnitura:)

100_5020

12 comentarii:

CamiWitt spunea...

Hei frumoasooo ...mai ai o portie si pt. mine?? Multam, buna rau... O saptamina minunata iti doresc ! Cami

cupcake spunea...

mai este mai este:Dcu placere iti dau si tie, multumesc la fel scumpa:* te pup

Momo spunea...

si eu marinez mereu ceapa,salata iese cu un gust extraordinar asa.dar o fac in "n"variante si toate imi plac!numai ca -i adevarat the simple is the best!

cupcake spunea...

da da da:D:DD:

sarah spunea...

salata orientala este una dintre mancarurile mele preferate.ti-a iesit faina si sunt sigura ca a fost un deliciu.pupici

sarah spunea...

doua premii dragute te asteapta sa le ridici .pupici

Unknown spunea...

e una din cele mai bune salate care exista
mersi de trucul cu marinatul cepei, nu-l stiam

Elena Toma spunea...

Eu venisem sa vad ce mai faci, sa te anunt de Friday Flowers si de noua initiativa pe care am promis sa o promovez, pentru ca cei carora le face placere si le trezeste interesul sa participe. Cand ai timp si-ti face placere... te invit sa vezi despre ce e vorba. Un weekend minunat!

cupcake spunea...

cu placere sa ajut roxy

cupcake spunea...

multumesc sarah

cupcake spunea...

multumesc elena, ma gandesc acum si iti dau un rsp...te pup:*

Anonim spunea...

e preferata mea, cu multa ceapa si e mai buna a doua zi chiar cind se patrund bine toate aromele.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin