sâmbătă, 1 mai 2010

Desertul copilariei-Chec

"Copilaria este singurul paradis pierdut"...(Valeriu Butulescu)

Checul simplu cu putina cacao este checul copilariei mele!Mama ne pregatea acest chec foarte des si mereu il mancam ca pe cel mai bun desert!Acum din pacate foarte rar mai facem chec, mi-am adus aminte de el zilele trecute si am zis ca trebuie neaparat sa il fac, sa nu uitam ca uneori deserturile din copilarie raman cele mai bune.


Chec

100_5350

100_5345

Ingrediente(cana 250 ml)

3 oua
1 cana de zahar
jumatate cana ulei
1 lg bicarbonat de sodiu
1 cana lapte
aprox 2 cani jumatate de faina
2 linguri cacao
esenta la alegere

Mod de preparare

Am batut ouale foarte bine cu zaharul, am adaugat uleiul si le-am mai batut cateva minute, am adaugat si restul de ingrediente(cu exceptia cacao).

100_5339-horz

Am turnat aluatul intr-o forma oprind cateva linguri din aluat pe care l-am amestecat cu cacao, am turnat peste aluat si am incorporat usor cu o scobitoare.

100_5342

Dat la cuptor pentru aprox 30 min.Faceti testul cu scobitoarea!

100_5351

100_5348

O saptamana frumoasa!

14 comentarii:

Cristina's World spunea...

Mi-ai amintit de copilaria mea si de unul dintr putinele deserturi pe care le mancam in zile speciale :)

sarah spunea...

checul a fost si desertul copilariei mele.il adoram.nu m-am omorat niciodata dupa cozonac dar chec...daaaa!!!
a iesit frumos crescut si sunt sigura ca a fost delicios .te pupic

Unknown spunea...

mama il face din mult mai multe oua
trebuie sa-i sugerez si reteta ta
arata foarte bine

Gospodina de Criza spunea...

Ai dreptate,si mie mi-a lipsit mult timp checul copilariei, aceeasi reteta, cam peste tot, de altfel. Doar ca diferea cantitatea de cacao. Si ouale, de tara sau nu.
Dar, sincera sa fiu, si, cu nedisimulata modestie,checurile copilariei fiicei mele sunt muuuuullllttt mai bune!

cupcake spunea...

cristina ma bucur ca am reusit sa te fac sa te gandesti putin la copilarie:D

cupcake spunea...

sarah, asa si eu,...cozonacul ca cozonac..dar checul?!!!..prima data mancam coaja si lasam miezul la sfarsit, pentru a ma bucura de ce era mai delicios la final:))

cupcake spunea...

roxy si mama facea din 4 oua, dar am zis hai sa incerc cu 3, trebuie sa iasa ceva si a iesit peste asteptari a crescut foarte foarte frumos

cupcake spunea...

gospo, asa e , reteta peste tot si cunoscuta de toti dar deosebit de bun checu asta mama lui, as renunta la o felie de tort sau orice altceva pentru o felie de chec:)

LF spunea...

ce pofta mi-ai facut.....si sunt la regim....
un sac de premii te asteapta la mine.
pup you!

Liana10 spunea...

Ce frumos a crescut checul tau...cred ai pus si foarte multa dragoste ;-)

cupcake spunea...

flori multumesc pentru premii, nu are de ce sa iti fie pofta ca nu a fost bun deloc:))bafta cu regimul scumpa:* ai grija de tine

liana multumesc multumesc, sa stii:D, in tot ce fac investesc dragoste:)

Gabriela spunea...

Arata foarte bine si vreau sa-ti spun ca ti-a crescut foarte frumos.De cate ori am incercat sa fac chec nu mia crescut cine stie ce,am sa-l incerc si pe al tau sa vedem daca i-mi creste asa frumos! o seara buna!

Poppy spunea...

Acesta este si desertul copilariei mele! Cred ca am mancat kilograme de chec la viata mea :)

cupcake spunea...

gabriela bate ouale mai mult timp si ai sa vezi ca o sa creasca mai bine!

poppy si eu la fel:)))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin