marți, 9 martie 2010

Cartofi taranesti

Aceasta reteta de cartofi sunt preferatii mei dupa pireul de cartofi:)

Photobucket

Photobucket

Ingrediente
aprox 3 portii
10 cartofii medii
1 ceapa
sare, piper, boia dulce

Cartofii se fierb in coaja(cu putina sare pentru a nu se farma la fierbire), dupa care se curata si se taie cubulete(ar fii bine ca soiul de cartofi sa nu fie fainosi ca ai mei).

Photobucket

Ceapa se taie marunt

Photobucket

Se caleste ceapa impreuna cu cartofii, se condimenteaza cu sare si piper dupa plac si se pune aprox 2 lg de boia dulce!Sunt simpli dar de efect!
Pofta mare!

Photobucket

Photobucket


ps:acesti cartofi merg de minune cu sos champignon(ciupercile se calesc, se adauga smantana de gatit, sare, piper si putina verdeata)

8 comentarii:

Ela spunea...

Ce bine arata!! Mie imi plac tare mult.
Te pup.

cupcake spunea...

multumesc, te pup:*

MONONOKE KITCHEN spunea...

Si mie-mi plac mult cartofii:
taranesti, frantuzesti, japonezi...
variante sunt multe si bune de tot!

cupcake spunea...

:d

MihaeRa spunea...

Arata tare binee...
Te asteapta cateva premii pe blogul meu;;)! Pupicei!

MihaeRa spunea...

Arata tare binee...
Te asteapta cateva premii pe blogul meu;;)! Pupicei!

emma spunea...

au fost si buni...am papat bine de tot:D...pup:*

cupcake spunea...

multumesc miha, acum le ridic!te pup, sys ma bucur ca am papa bine:*

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin