marți, 2 martie 2010

Tort de mere

O data cu primvara a venit si ziua la ambii mei parinti, cum ei sunt fan mere, le-am facut un tortulet simplu de mere, au ramas incantati de el, le-au placut ceea ce ma bucura foarte mult!La multi ani dragilor mei parinti
Este un tort nu prea dulce, fresh, este minunat pe o zi calduroasa..

Photobucket

Photobucket

Blat
5 oua
100 g nuca macinata
350 g faina
250 g zahar
1 praf de copt
10 lg apa

Umplutura
1 kg mere
coaja de lamaie
scortisoara
esenta de vanilie
zahar(eu am pus la ochi, depinde de cat de dulci sunt merele voastre)

frisca pentru ornat

Blatul
Am batut ouale cu zaharul , am adaugat restul de ingrediente, am dat la cuptor pentru aprox 30 min!

Photobucket

Photobucket


Umplutura
Intre timp am curatat merele

Photobucket

Le-am ras

Photobucket

Si le-am pus pe foc impreuna cu restul de ingrediente, le-am lasat pana a scazut zeama!Am dat la racit
Dupa ce s-a racit si blatul si crema, am taiat blatul in 3 l-am insirop(putin) cu compot de piersici umplut

Photobucket

Ornati-l cu frisca!
Pentru mine asta e cea mai grea parte, numai nu le am cu ornatu si gata, dar am dus-o pana la capat pana la urma...
Se da la rece si se serveste dupa min o ora de stat la rece!

Photobucket

Photobucket

Sper sa va placa!
autor:antzuka

10 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Foarte frumos tortul, trebuie sa fie tare bun cu mere...
Imi place cum ti-a iesit blatul...
Pupici si-o primavara minunata !

cupcake spunea...

multumesc daniela, da intradevar e foarte bun din cate mi-au zis, ma bucur ca iti place
iti doresc o primavara frumoasa

Unknown spunea...

In primul rand La multi ani ,parintilor tai!

Iar tortul arata fuarte bine, si mie i-mi plac fuarte mult merele deci, sigur e pe plecul meu!

Bine ai revenit!

cupcake spunea...

danieala multumesc mult,
tortuletul e foarte fresh sigur o sa te incate daca iti plac merele!

te pup, o primavara frumoasa

MihaeRa spunea...

Arata cu adevarat super!!!
O primavara minunata si toate cele bune!!!

cupcake spunea...

multumewc miha, iti doresc si tie o primavara frumoasa!te pup

sarah spunea...

foarte fain tortul tau.l-am vazut la miha pe blog si mi-a placut dar cum nu erau trecute ingredientele am venit la "surs".felicitari!

cupcake spunea...

ma bucur ca ti-a placut sarah, te mai astept!te pup

furnicuta boscodina spunea...

tare aspectuos tortul ! felicitari!

cupcake spunea...

multumesc multumesc:D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin