marți, 2 martie 2010

Portofele integrale cu branza

Cum am avut foarte multa branza cu cheag in frigider m-am gandit sa o folosesc la ceva ca asa se mananca foarte greu mai ales ca membrul famililei care manca branza in prostie, adica eu:)), nu mai mananca s-a vazut diferenta:-s..Am facut in 2 variante, dulci si sarate

Photobucket

22 bucati
Aluatul
1 ou
3 linguri smantana
o lingurita rasa de sare
o lingurita rasa de praf de copt
1 cana faina integrala
1 cana faina 650
2 linguri ulei

Umplutura sarata
aprox 100 g branza cu cheag(se poate inlocui cu jum de branza de vaca si jum telemea)
2 linguri rase de gris
marar
sare
piper
'nitica mac

Umplutura dulce
aprox 100 g branza cu cheag/branza de vaci
scortisoara
esenta de migdale
coaja de portocala
2 linguri rase de gris

Mod de preparare
Am amestecat oul, smantana, uleiul dupa care am adaugat restul de ingrediente!Am dat la rece

Photobucket

Intre timp m-am ocupat de umpluturi
Am amestecat ingredientele de la fiecare umplutura

Photobucket

Photobucket

Am intis aluatul intr-o foaie subtirica(potrivita, in fct de cat de groase le vreti)
LE-am decupat cu o cana
Le-am umplut

Photobucket

Le-am inchis cu furculita
Le-am uns cu putin ulei si pe cele sarate am preserat nitica mac.Le-am dat la cuptor pentru aprox 30 min

Photobucket
Inchidetile mai bine ca mine sa nu pierdeti branza;))

eu am avut mai multa umplutura sarata asa ca am amestecat restul de branza ramasa cu faina integrala si am facut un fel de saratele

Photobucket

Ai mei au fost incantate de ele!

Photobucket

Photobucket


autor:antzuka

4 comentarii:

MihaeRa spunea...

Wawww!!! Ce bine arata!!! Yamm..

cupcake spunea...

miha:D, multumesc

Unknown spunea...

am furat reteza zilele trecute si am pus-o in practica
a iesit super
mersi mult de reteta

cupcake spunea...

yeeey ce ma bucur ca ti-a placut roxy:D, te pup

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin