miercuri, 17 martie 2010

Fursecuri cu unt de alune

Aveam niste unt de alune si ma gandeam ce sa fac cu el, ca deja era de cateav zile prin frigider si m-am hotarat sa fac niste fursecuri monti rapide!


100_4431



Ingrediente

aprox 22 d fursecuri


1 cana juma de faina(jum cana faina integrala jum cana tarate jum cana nuca macinata fin)

2 lg cacaco

Scortisoara

Sare

Praf de copt

50 g fructoza

Jum cana de unt

3 lg unt d alune*

1 ou

Esenta de vanilie



*alunele crude se pun in robotul de bucatarie si se mixeaza aprox 10 min, proaspat este cremos si moale dar daca este pus la frigider se ingroasa.Rezista la frigider foarte bine petnru o perioada mai lunga.


Se freaca untul cu fructoza si untul de alune,


100_4425

se adauga oul si se mixeaza

100_4426

cacao, esenta si se mixeaza bine


100_4427


se adauga restul de ingrediente si se coc aporx 20-25 min (daca le faceti mari si groase ca ale mele, daca le faceti mai mici tineti-le 15-20 min)

Se fac bilute si se dau la cuptor.Sau se intinde o foaie si se decupeaza.Cum vreti


100_4433


Eu am facut rapid si un caramel din 2 lg fructoza+3 lg zeama de lamaie!Delicios


100_4452

Aceste fursecuri sunt bune atat pentru faza 2 cat si pentru faza 1 a regimului Montignac!

autor:Antzuka

5 comentarii:

sarah spunea...

ai facut niste fursecuri demne de admiratie.felicitari.
observa ca folosesti foarte mult fructoza ca indulcitor.ai folosit-o si la frisca vreo data?iese sau nu frisca tare daca adugi fructoza in loc de zahar?pupici

MihaeRa spunea...

Arata f bine si intra-devar sunt gustoase..Am avut si eu o incercare de-a face fursecuri cu unt de arahide acum vreun an, dar cum nu aveam decat un grill mic in dotare la masina de gaz specifica japoneza, unele mi s-au rumenit prea tare..Dar celelalte au fost tare bunute;;)!

cupcake spunea...

sarah, am facut si frisca cu fructoza iese foarte bine, diferenta e ca trebuie sa pui jumate de fructoza din cantitatea de zahar pentru ca fructoza este mai dulce

da asa e miha:D

fimere spunea...

ces biscuite sont parfait pour accompagner une bonne tasse de thé chaud
bonne journée

cupcake spunea...

:d

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin