marți, 23 martie 2010

Tarta ruseasca cu branza si ciocolata

Afara a venit primavara, sau chiar vara?:), e soare, e cald e foarte frumos de-a dragu' de a te plimba pentru ca nu e vreme de stat in casa, dar eu cum am prins o clipa libera cum m-am apucat sa fac aceasta tarta pe care am pus demult ochii si nu m-am inselat este dementiala.

Melodia zilei


Reteta e din revista Ioana-Secretele bucatariei, i-am adus cateva modificari, este absolut delicioasa

100_4625

100_4640


Ingrediente

Blat
1 cana faina
o mana de zahar
80 g unt
1 ou
4 linguri lapte rece
un vf sare
1 lingura cacao

Umplutura
500 g branza vaci
3 oua
4 linguri gris
2 linguri mari cu varf de smantana
1 cana zahar
coaja de portocala

Topping
125 g faina
1 lingura cacao
un pumn de nuci maruntite grosolan
50 g stafide
100 g unt
100 g zahar
1 lingurita ness
2 linguri apa

Mod de preparare

Blat
Se amesteca ingredientele uscate, se adauga oul, untul(la temperatura camerei) bucatele si se framanta bine bine, daca este necesar adaugati si laptele.

100_4613

Dati la frigider.

100_4614

Intre timp ne ocupam de crema.



Crema
Mixam branza cu smantana si zaharul, adaugam ouale si mixam bine

100_4616

Adaugam si restul de ingrediente.Si dam deoparte.

Toppingul
Amestecam ingredientele uscate, adaugam si untul(la temperatura camerei) si daca este necesar si cele 2 linguri de apa.Trebuie sa fie sfaramicios ca niste zdrente

100_4618

Ansamblarea
Punem blatul in tava de tarta, intepam blatul cu furculita, adaugam umplutura si toppingul.Dam la cuptor penru aprox 50 min.Primele 40 min la fac tare, ultimele 10 min la foc mic!

100_4621

Lasam sa se raceasca in cuptor.Taiem si savuram.

100_4632

100_4643

Este simplu de facut dar de efect, arata bine si este absolut delicioasa, nu m-am putut abtine sa nu iau o gurita mica.

Pofta mare!


12 comentarii:

Momo spunea...

hmmm,numai o gura,zici?arata prea bine,merita un sacrificiu...mai mare,gen,o felie...macar!

sarah spunea...

mamaaaa ce minunatie.cred ca a fost delicioasa.pupici

Sabina spunea...

ce buna trebuie sa fie :))

MihaeRa spunea...

Arata tare bine si mai are si branzaaa..lol...
Mor de foame si ma uit la tarta ta...clar dau iama in frigi:D..
Pupici!

cupcake spunea...

alison sa stii este atat de delicioasa ca cam greu te abtii:-s

cupcake spunea...

sarah intradevar e super

cupcake spunea...

miha, sabina ma bucur ca v-a placut

Gabriela spunea...

Arata foarte bine, complimenti!am sa-ti fur reteta daca nu te superi,pupici ciauo ciauo!!!

cupcake spunea...

ehe multumesc gabi, nu ma supar poti sa o faci cu incredere sa imi spui daca ti-a placut desi sunt convinsa!kisses

furnicuta boscodina spunea...

arata tare tare bine si mi-ai facut o pofta...:) trecuta la condicuta trebuie sa se faca neaparat :)preferabil singura eu doar sa o mananca ,dar daca nu merge asa...pun si eu umarul la treaba :)

Unknown spunea...

Buna Antzu'
Ce tarta apetisanta ai facut...

happybags spunea...

hey:*:*:*..merci:D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin