sâmbătă, 27 martie 2010

Icre

Este bine sa incercam sa facem variante mai sanatoase a alimentelor din comert, de data asta am facut icre, este o diferenta foarte mare fata de cele din comert se vede ca sunt mai naturale

100_4692

Ingrediente(paharul-150 ml)
1 pahar de icre
1 pahar ulei
2 linguri zeama de lamaie
sare
jumatate de ceapa mica taiata marunt

Icrele se mixeaza, se adauga uleiul si se mixeaza bine pana isi schimba culoarea, se adauga si zeama de lamaie si se mixeaza, sea dauga ceapa si se amesteca, se serveste pe paine sau felii de castraveti, foarte delicioase

100_4684

Au iesit cam 200 g de icre!Pofta mare
Aceasta reteta este buna si pentru faza 1 a regimului montignac!

autor:Antzuka

8 comentarii:

Olgutza spunea...

Mamma mia, de cand n-am mai mancat icre homemade.. mi-ai facut o poooofta :P
Adevarul e ca sunt de 10 mii de ori mai bune decat cele din comert ;)
Brava!!

cupcake spunea...

da asa e olgutza si e foarte simplu de facut:D

sarah spunea...

ne-ai urat pofta buna?!?pai de pofta ducem lipsa?pofta avem...icre mai ai?
arata asa de bine ca imi ploua in gura si n-am umbrela cu mine.pup si o duminica faina (la mine e deja duminica :P)

Sarea in bucate spunea...

2 PREMII PT TINE LA MINE PE BLOG!

MihaeRa spunea...

Vai arata grozav!!!!
Si mie mi-ai facut pofta...
Chiar o sa incerc si eu varianta ta fara gris..arata tare bine, zau!!!!

cupcake spunea...

sarah, mai am mai ma..iti trimit prin mail:)))), multumesc dar din pacate trebuie sa merg la munca:| o duminica placuta.

cupcake spunea...

miha, sa incerci ca e asa simplu de facut si sunt asa de delicioase

cupcake spunea...

just me merci pentru premii le ridic in decursul saptamanii ca acum duc lipsa de timp:(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin