vineri, 28 iunie 2013

Naut,the way i like it

   Am incercat mai multe variante de naut aici.Hummul deja preparat nu imi place delocccc

    Asa ca l-am facut cum imi place mie , gen fasole batuta.Foarte simplu.Fac in cantitate mai mare astfel incat daca intr-o zi nu am timp de facut mancare sa am la indemana variante sanatoase




Ingrediente:
 
250 g naut uscat
Ulei de masline
Sare,piper,foi de dafin
2 Ceape
Usturoi

Mod de preparare:

Nautul se lasa la inmuiat peste noapte.Dupa care se pune la fiert in apa cu sare si foi de dafin.
Dupa ce s-a fiert il punem in robot si il maruntim adaugand ulei de masline si putina apa calda(se poate folosi cea in care a fiert nautul) pana ajungem la consistenta dorita.
Separat calim ceapa.O adaugam la naut,potrivim de sare si piper si usturoi,si gata.Simplu nu?

Se poate adauga si mustar,verdeata si multe alte combinatii.
Se poate servi cu paine prajita, cu legume sau poate fi considerata ca o garnitura sanatoasa si satioasa ca fel principal sau ca o gustare.


Love and peace:)
XOXO cupcake

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin