sâmbătă, 8 septembrie 2012

Merele cu pricina

Stiti acele mere crocante, zemoase, dulci si in acelasi timp acrisoare.
Nicidecum nu le gasesti inn supermarket.Au gust a mar natural au gust a copilarie.Am mancat zilele trecute o gramada de mere delicioase , proaspat din copac luate cu manuta mea, sunt absolut delicioase, la prima muscatura mi s-a derulat in fata ochilor amintiri din copilaria mea.La bunica mea, cand un prieten de acolo mi-aduce in fiecare zi mere.

Dar hai sa vorbim de detoxifierea mea, deja sunt in a 3 zi raw.
Prima zi a fost cea mai grea, poate ca a fost exagerat de plictisitor la munca, am mancat multe fructe si 2 salate.Destul de mult dar simteam un gol in stomac intr-una.M-a durut capul.Plus ca am avut un somn in mine, vai...acum nu stiu pe cine sa dau vina pe detoxifiere sau pe vreme, foarte mohorata.Plus ca seara cadeam moarta de somn

A 2 zi m-am simtit ok, energica, am mancat o salata de fructe dimineata, la amiaz o salata si seara un pumn mic de nuci, plus ca am rontait niste mere.Nimic special in restul zile, seara am cazut moarta de somn:))Dar am muncit pana tarziu deci e de inteles.

AStazi si maine sunt libera va tin la curent:)

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin