miercuri, 5 septembrie 2012

energice si fericite:)


 Nu am mai scris demult, vina mea...nici nu am scuze pe care sa le insir aici..pur si simplu nu am avut inclinatie in a scrie.Si Acum simt nevoia de a scrie.Simt nevoia de o detoxifiere si cel mai bine o pot face aici, poate undeva intr-un colt al unei camere ma citeste cineva si se afla in aceasi situatie ca mine si simte nevoia de o curatare a organismului..Si nu ma refer doar la o alimentatie sanatoasa.La o curatenie in viata .Sa inlatur invidia, certurile, rautatea, sa pofttesc in viata mea  bucuria, optimismul, energie si zambetul:)


 Daca te simti greoaie, tenul iti este incarcat,cand te uiti in oglinda nu iti place ce vezi, daca nu mai ai nici urma de conditie fizica, celulita sta cuminte in cele mai neadecvate locuri, daca vrei sa te indragostesti de tine si vrei sa oferi iubire si zambete te rog sa ma insotesti in aceste 15 zile de detoxifiere.

Scriu aici pentru ca stiu ca asa am sa ma tin de cuvant.Astfel simt ca nu ma dezamagesc numai pe bine, si automat am mai multa vointa.
Tanjesc la vremurile in care ma simteam energica, fericita si simteam ca totul este posibil.
Acum sunt prea pesimista, irascibila si plina de supararari si fustrari.

In aceste 15 zile voi incepe in a schimba alimentatia  in primul rand, in al doilea rand atitudinea fata de problemele de zi cu zi si nu in ultimul rand si miscarea.Mult sport!!Apa si voie buna:)

Probabil v-am plictisit, dar nu e nimic:))


Maine dimineata, sau seara voi vorbi de prima mea zi de detoxifiere, iti voi povesti meniul, trairile....

15 zile de detoxifiere cu fructe si legume, in cantitati mici si nuci., doar atunci cand simt ca foame ma pandeste prea tare.In aceste 15 zile voi incerca sa am minim 3 zile de sucuri.
Ma voi reapuca de sport, in functie de cum imi permite serviciul iar la sfarsitul acestor 15 zile voi pune fotografii cu mine , va voi povesti ce schimbari am observat:)


Noapte buna, ne auzim maine cu drag si multa prospetime:)
Love and hugs, Antzu'

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin