joi, 14 februarie 2013

Spune-ti tie "Te iubesc" de Valentine

Recunosc ca imi placea ziua indragostitilor dar am ajuns la concluzia ca nu am nevoie de acest motiv doar sa imi declar iubrea acum.Cred cu tarie ca un buchet de flori daruit de pers iubita intr-o zi fara vreo semnificatie anume face mai mult decat in aceasta zi in care toti iubesc de 10 ori mai mult.
Eu iubesc in fiecare zi si nu doar acum de Valentine..si incerc in fiecare zi sa daruiesc ceva care sa  ma faca sa ma simt mai  aproape de sufletul lui,fie si o vorba buna,o imbratisare sau un simplu te iubesc.
Asta nu inseamna ca nu imi plac zilele cu o semnificatie anume,aniversarea noastra,ziua in care ne-am logodit sau cand ne-am mutat impreuna.

Ce vreau eu sa spun de fapt este, ca avem acum un prilej de a ne declara noua iubire.Sa ne facem o declaratie in care sa ne indragostim de noi insine,in care sa ne iubim si sa ne acceptam cu bune si rele.
Pentru ca in fond in aceasta zi este vorba doar despre iubire.Cred ca acesta este cel mai frumos mod de a sarbatori,faptul ca ne iubim pe noi, ceea ce foarte greu de realizat, pentru ca noi ne judecam cel mai aspru.

Asa ca eu imi declar iubire mie,si zic sa o faci si tu.
Incearca  sa te vezi prin ochii persoanei iubite, cu siguranta o sa ai multe   lucruri frumoase de spus.Las modestia deoparte si imi permit sa ma iubesc si sa ma apreciez.Hai sa ne facem o declaratie acum

"Ma iubesc,sunt o femeie minunata si frumoasa.Tot ceea ce am trait pana acum m-a facut femeia din ziua de azi asa ca nu vreau sa regret nimic.Ma respect pentru ceea ce sunt si imi accept toate slabiciunile.In fiecare zi incerc sa fiu mai buna,matura si mai fericita.Imi iubesc corpul si il respect pentru ca m-a ajutat sa trec cu bine peste toate greutatile pe care i le-am scos  in cale.M-A suportat in momentele mele slabe si am ajuns sa il rasplatesc, ascultandu-l.Sunt puternica si sunt pregatita pentru viata asta minunata care mi-a foat daruita.Iubesc la mine buna dispozitie si faptul ca sunt lumina in viata multor persoane.Iubesc sensibilitatea mea si bunatatea cu care tratez oamenii,Iubesc ca ma adaptez usor si vreau mereu ceva nou in viata mea.Iubesc ca nu pun pret pe lucr materiale,iubesc ca am simtul aventurii,iubesc ce vad in oglinda.Accept faptul ca uneori nu pot spune advarul in fata si tac,las de la mine chiar daca asta inseamna ca uneori sunt calcata in picioare.Accept ca uneori sunt orgolioasa.Accept ca sunt de cele mai multe ori irascibila, ca nu stiu cum sa accept un compliment,accept ca sunt uneori delasatoare si pun in asteptare  planuri care se presupun a fi importante pentru mine.Ma iubesc,ma accept si ma respect".

Pana nu iti accepti partile urate ale tale nu vei putea sa iubesti ce este frumos la tine.Indragosteste-te de tine.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin