marți, 23 februarie 2010

"Mozzarela" de casa sau branza cu cheag

Reteta de fata se incadreaza in regimul alimentar Montignac
Imi place sa ii zic mozzarela pentru ca textura e identica si de altfel ea se tine in zer, este o branza foarte buna si sanatoasa si simplu ne facut
Ieri am mers la bunica si mi-am adus aminte de mirosul copilariei, de iernile lungi si plictisitoare pe care le petreceam lenesa pe cuptor pentru a ma incalzi cu o cana de ceai fierbinte sau uneori cum imi placea mie sa mananc lapte cu cacao si paine sau lapte crud proaspat caldut de la vaca, un gust minunat dulce si natural nu gust de aracet ca cel din magazin:))

Cand am intrat in casa, bunica avea la scurs aceasta branza,uneori o face si mama, mmm eu cum sunt fan al branzei mi-a fost destul de greu sa nu pap dar am rezistat eroic si cum nu se putea altfel avea pregatit o tocanita de pui cum numai ea stie sa faca, mirosea atat de bine in casa, dar am rugat-o frumos daca poate sa mi-aduca niste sfecla rosie un morocov si un mar pe motiv ca sunt la dieta momentan ca nu ma simt bine, scumpa de ea nu a zis nimic se uita curioasa la mine, au luat si bunicii mei 2 guri de salata , dar nu au rezistat in fata tocanitei cu mamaliguta fierbinte de pe masa:)

M-am bucurat ieri putin de atmosfera din copilarie mi-a facut bine

Photobucket

Ingrediente
In fucntie de cata branza vreti sa va iasa dar la aprox
4 l lapte
un sf de pastiluta pentru cheag(eu la mine in orasel gasesc la un magazin unde se gasesc mancare, tratamente pentru animale si pasari:-? si chiar asa se cheama)

In laptele caldut (nefiert!!) se pune pastiluta si se acopera, amestecand din cand in cand, cand s-a prins, se lasa la strecurat:)

Photobucket
Photobucket


autor:antzuka

4 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Ce pofta mi-ai facut cu brinzica ta... Cum e taiata, imi aduce aminte de telemea, dupa care eram innebunita.. hi, hi... si acum sint, dar n-am de unde sa cumpar... of, of...

cupcake spunea...

pff ti-as da o bucata ca avem atata branza:)), da si eu is innebunita dupa telemea:X..de fapt dupa tot ce branza:))

diana spunea...

Ce bine e sa ai bunici..

cupcake spunea...

da asa e, pacat ca nu ii pretuiesc la adevarata lor valoare

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin