vineri, 6 mai 2011

Detoxifiere-video raw

In ultima vreme, cum intorc capul, aud de detoxifiere, de beneficiile ei, si demult vreau cateva zile sa tin o cura de detoxifiere cu sucuri.
Sucuri verzi, de fructe, de zarzavaturi, tot felul de combinatii.
Si uite asa de o vreme doar la asta m-am gandesc , si cautam adanc in mine o forta si putere care poate sa faca ce isi propuna.
In ultimele 2 saptamani cred ca mi-am propus in foarte multe seri ca de "maine", de "dimineata" am sa tin macar o zi doar cu sucuri, nu rezistam, sau se ivea ceva si nici vorba de asa ceva.

Dar zilele astea m-am tot uitat la diverse documentare.Foarte interesate.Va recomand sa va uitati si voi.
Primul documentar a fost

Supercharge me!30 days raw


Mi-a placut foarte mult.Filmul te capteaza inca de la inceput.Nu te incarca cu informatii greoaie, ci prezinta viata unei femei care a ales dieta raw pentru a slabi si pentru sanatate.Pe parcusul filmuli veti vedea cum se simte si ce viata duce ea in continuare.

Cautand pe net dupa alte filme despre alimentatie pe care nu le-am vazut am dat de
"Fat, sick and nearly dead"



Veti vedea pe parcusul acestui film cum viata a 2 oameni se schimba la 180 de grade.
Ne demonstreaza ca oricine poate.Si sa nu ne mai ascundem in mancare.Viata e frumoasa.Trebuie doar sa ne gasim echilibrul.
Acest film arata cum viata noastra se bazeaza pe mancare."Atat timp cat traiesc vreau sa ma bucur de viata, nu vreau sa ma privez".Dar ce inseamna sa te bucuri de viata?

Si am continuat cu acesta:



Acest film ne arata ca da se poate trai simplu.
Ne indeamna sa ne bucuram de natura si de alimentele naturale.

Vizionare placuta!

Pe parcusul a cateva zile,( inca nu mi-am propus un tel, dar stiu sigur ca vreau ca cel putin 3 zile sa consum doar sucuri), am sa vin cu "meniul" meu de sucuri, am sa va impartasesc cum m-am simtit, ce schimbari simt acum pe corpul meu.
Mi se alatura cineva?

Si cred ca am sa mai vin cu o serie de filme:)


Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin