luni, 16 mai 2011

"Paste" cu nuca

De cand am vazut la Corina pe blog aceste paste, ma bantuiau noaptea:)).
Si am facut si eu.Doar ca eu le-am facut sub forma de paste mici, dovleceii mei erau foarte mici si nu avea rost sa ma complic:)

101_2297


Am folosit asa:
1 portie:

2 dovlecei mici
1 pumn sanatos de nuci
1 lingurita miere
1 pumn stafide
nitica scortisoara

Am taiat dovlecelul in patru si am taiat feliute subitiri.Am pus mierea si am amestecat bine dovlecelul am adaugat nuca macinata si restul.Si am papat cu pofta.Foarte foarte bune!

101_2303


Multumesc Corina de idee!

2 comentarii:

CorinaBacalu spunea...

Hehe.. mi-s tare bucuroasa sa pot inspira la asa minunatii!
Felicitari pentru blog! Este minunat!
Te imbratisez cu drag.

cupcake spunea...

:)...multumesc corina:*...hugs>:D<

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin