miercuri, 23 ianuarie 2013

Amprenta lactatelor asupra corpului


Sunt o fana inraita a lactatelor, iubesc branza de orice fel.Sau cel putin o iubeam.

Nu stiu ce m-a facut sa renunt la lactate avand in vedere ca de cand am renuntat la carne abuzam de ele, eram depedenta de ele.Branza feta cremoasa intr-o salata, o pizza de casa cu mullllllllltttttt cascaval, paste cu mulllllttt cascaval, nu ma jucam.Cafea cu tona de lapte.

Dar am simtit nevoia sa le raresc.
Am inceput incet.Am zis ca mai mult de o data pe zi lactate, nu mananc.Schimbarea asta a venit natural.
Apoi nu stiu, dar m-am trezit intr-o zi si mai mult de o data pe saptamana nu mai mancam lactate.
Am avut si o perioada poate cand mancam mai des si s-a vazut diferenta.

La ce ma refer?
Va zic ce schimbari am observat la mine:
-ten mai luminos si mai curat
-fara dureri in perioada aceea a lunii, fara nici un simptom insuportabil, ceea ce inainte le aveam

Acum ca ma gandesc stiti ca e adevarata vorba aia "Gusturile se educa"
Din propria mea experienta va zic ca asa este.

Acum nu pot sa zic ca ma omor dupa branza, pentru ca mi-am educat gustul, daca inainte imi dadeai manacam o bucata sanatoasa de cascaval asa simpla, acum nu mai pot face asta, daca imi fac pizza imi pun mult mai putin, nu mai simt nevoia sa mananc, ci foarte rar si atunci cand simt nevoia , mananc.

Nu neg benificiile branzei naturale asupra organismului, dar acum din pacate pe piata sunt prea multe sortimente si prea putine surse naturale din care sa iti procuri o branza sanatoasa.

Prefer sa nu consum din comert prea des.Daca am parte de branzica proaspata si sanatoasa nu ma dau inlaturi sa o consum.

Nu imi place cum au ajuns alimentele in ziua de azi.Totul este artificial, fara gust, parca ar fi de plastic.
Totul este o mare afacere, iar noi suntem doar niste marionete!!!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin