miercuri, 23 ianuarie 2013

Spun "Nu"

Spun nu cartofilor.

Cred ca fiecare om are un aliment o mancare pe care daca o mananca nu se poate abtine sa manance pana nu mai poate.Asa-i?nu stiu..o fi ceva dulce, biscuiti, napolitane, o prajitura anume, pizza, sau paste..sau cartofi in cazul meu.

Sunt mare amatoarea cartofilor.Si asta pentru ca atunci cand inca puneam etichete eram adepta stilului motignac, bazat pe indice glicemic.
Si acolo cartofii automat nu se incadrau.Si nici bananele.
Si uite ca timp de 2 ani sau poaote mai mult nu am pus in gura un cartof sau o banana.

Si de atunci sunt disperata dupa astea 2 alimente.
Banane si cartofi.
Bananele inca le consum dar nu trece o zi fara o banana, dar la cartofi spun nu pentru o perioada.

Imi dau starea aia de a mai vrea sa mananc si sa tot mananc, sunt extraordinar in orice combinatie posibila in cuptor cu cascaval, copti, fierti, taranesti, sau pireu...sunt disperata dupa pireu.:))))))

Si am o perioada de cand daca vreau , mananc, dar nu se mai poate dom'le.Nu ii mai vreau in viata mea :)))

Voi ce aliment care va da batai de cap aveti?

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin