miercuri, 13 mai 2009

Clatite

reteta inspirata de raluca!

azi am intrat in febra clatitelor!am facut pentru mine si sora mea si pentru restul familiei nemonti, le-am servit cu gem sau cu branza si smantana in cuptor!


Photobucket

Ingrediente
1 cana frisca lichida cu 15% (eu am folosit smantana diluata cu apa)
2 oua
2 cani apa
2 cani juma de faina integrala
2 cani juma de tarate
3 4 linguri ulei
esenta de vanilie
coaja de lamaie
1 lingura fructoza
un varf de sare

Amestecam lichidele, adaugam faina amestecam si le prajim in tigaia fara ulei!

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Am facut putina branza de vaci cu fructoza si multa multa scortisoara am pus deasupra smantana si putina fructoza si am dat la cuptorul cu micorunde pentru 1-2 min!mmmmmm...

Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin