duminică, 3 mai 2009

Gogosele

aceste gogosi le stiu de cand eram mica sunt foarte bune au gust "a mai dami":))))le-am redescoperit de curand, cand eram mica sora mea mai mare le facea des dar nu le apreciam asa mult, cu timpu cu cat am crescut cu atat a inceput sa imi placa mai mult dulcele(din pacate:))))..sunt niste gogosele cu o textura mai sfaramicioasa!sper sa va placa ce vedeti

Photobucket

(cana este de 250 ml)

Ingrediente
1 ou
1 cana de lapte(sau lapte batut, iaurt)
1 lingurita de bicarbonat de sodiu
o cana de zahar(200 ml)
un pumn de stafide(optional)
esenta de vanilie sau un zahar vanilat
faina cat cuprinde
2 linguri ulei

Batem oul, adaugam zaharul si mai batem putin

Photobucket
Adaugam si laptele caldut si uleiul

Photobucket

stafidele (care au stat in apa min 5 min)

Photobucket

Faina amestecata cu bicarbonatul

Photobucket

intindem o foaie cu mana mai groasa

Photobucket

si decupam cu un pahar mai mic si cu ceva mai mic

Photobucket

Le prajim in uleiul incins si le scoatem pe un servet de bucatarie, fetita mea era si ea prezenta

Photobucket

Photobucket

le dati prin zahar pudra daca vret


Photobucket

Photobucket

Photobucket

autor:antzuka

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin