marți, 21 aprilie 2009

Fursecuri cu scortisoara(faza 1)

Au o aroma foarte buna si se pastreaza foarte foarte bine!parca cu cat stau mai mult cu atat sunt mai gustoase


1 cana faina integrala

2 tarate

2 linguri scortisoara

1 lingura bicarbonat de sodiu

3 linguri iaurt/smantana

200-250 g unt semitopit

4 fructoza

Pentru glazura

2 linguri smantana, 4 patratele cioco amaruie


Amestecam ingredientele uscate

Untul il "semitopim" si il amestecam cu smantana, adaugam si amestecul de faina si framantam pana totul este bine incorporat!Formam bilute


Facem un model cu furculita sau un cutit ceva!

Dam la cuptor pentru 15-20 min


CAnd sunt reci le dam cu capul prin glazura!mmmm....





3 comentarii:

Nik26 spunea...

:D am intrat sa vad si eu reteta ta! Vazusem fursecurile tale, dar pana sa zici tu nu facusem conexiunea, desi culmea... ale mele se cheama fix la fel! Eu zic sa incerci si varianta mea!:b

cupcake spunea...

sa sti ca am sa incerc ca vreau sa incerc si eu retete cu faina de soia sa vad cum iese

Ioana V. spunea...

trebuie neaparat sa le incerc! Mai ales ca tin regimul montignac -mai bine zis incerc sa-l tin cu mici-mari abateri..:)))
Te-am adaugat in lista mea de blogroll. Daca iti face placere viziteaza si blogul meu...Pupici

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin