luni, 27 aprilie 2009

Fursecuri cu ciocolata




2 oua
3 linguri smantana
3 linguri apa rece
200 g unt
2 cani juma de faina integrala, 2 cani juma de tarate(cana 250 ml)
1 lingurita bicarbonat
aprox o ciocolata amaruie(min 70) taiata bucatele mici
7 linguri fructoza
esenta de rom


Amestecam ingredientele uscate!


In alt bol amestecam ouale cu untul semitopit


ADaugam smantana, apa



Si ne folosim de mixer, amestecam numai cu o parte din combinatia de faina



Adaugam ciocolata




si retul de faina, rezulta asa ceva


Lasam sa se odihneasca 10 min la rece!
Dupa care facem niste bilute mai mari si le turtim putin, le facem un model si dam la cuptor pentru 10 -15 min!


Uitati-le


6 comentarii:

LF spunea...

1 cana bicarbonat??? pai nu e enorm?

cupcake spunea...

imi cer scuze:))a fost o greseala...am corectat

LF spunea...

gata, am 2 retete de rontait! dulce si sarat. te pup antzule harnicutz!

cupcake spunea...

;))pofta buna, sper sa iti placa!te pup

LF spunea...

le-am prestat si pe-astea! o bunatate, nu m-as opri din mancat! bine ca sunt satioase si mai mult de 3 nu pot! multam pt.reteta si te pup!

cupcake spunea...

ma bucur ca ti-au placut...:X:X:X....cu intarziere iti spun,,..dar cam ocupata cu bacu asta..acuma am scapat....:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin