miercuri, 22 aprilie 2009

Despre dieta Montignac

Ma gandeam ca e bine sa va impartasesc din experienta mea de un an in stil monti.Nu vreau sa incep sa laud aceasta dieta, pardon acest stil de viata dar alte cuvinte decat de lauda nu am!

Sa incep prin a spune cum am dat de nenea monti!Eram intr-o perioada in care eram obsedata de greutate, asa tanara cum sunt suna aiurea stiu, dar asta e viata de astazi, chiar daca nu aveam decat foarte putine kg in plus, dar uite ca norocul a dat peste mine, il consider un noroc pentru ca inainte de a avea probleme cu greutatea mancam foarte nesanatos, orice numai sanatos nu, imi cumparam in fiecare zi fel de fel de dulciuri pana cand am facut o schimbare in viata mea, am inceput prin a face sport, apoi cautand de nebuna pe net dupa nu stiu ce dieta minune am dat de nenea monti, cand citeam acolo Dieta Montignac..ma gandeam ce o mai fii si asta?m-am documentat am dat de fetele de pe culinar am facut un pas imens pentru ca o data intrata in aceasta dieta nu mai poti iesi complet, de ce zic asta?pentru ca o sa inceapa sa iti placa sa mananci asa si pentru ca practic nu e o mare diferenta, orice poate sa isi schimbe doar stilul de a combina alimnetele FARA A NUMARA CALORIILE sunt doar mici trucuri pe care daca le schimbi pe parcurs ai sa fii mai vioi si mai happy!Am inceput printr-o joaca dar acum joaca asta e foarte seriosa, imi place la nebunie gustul de faina integrala si m-am obisnuit cu tot ce tine de aceasta dieta!Nu exagerez dar asa este...Si datorita lu nenea monti mi-am descooperit ceva de care nu stiam, pasiunea de a gati!deco fetelor monti a adus numai lucruri bune in viata mea!

Sa va zic si ce am observat eu pe parcusul acestei perioade!

In primul rand este bine sa incepi sa iti cunosti corpul, sa fii propriul tau cobai, eu am observat asa ca, desi nenea monti incurajeaza consumul de branza eu daca vreau sa slabesc este bine sa le evit pe cat posibil(ceea ce pentru mine este un chin, mor dupa branza) pentru ca se slabeste mai greu

Este bine de stiut ca daca aveti mai multe kg de pierdut este bine sa mancati dulciuri fie si ele monti mai rar, o data pe saptamana max daca sunteti pofticioase(cum sunt eu!!!)

Desi nenea monti zice ca sportul nu ajuta la slabit, eu nu sunt de acord..de ce?pentru ca am observat o mare diferenta eu si multe alte fete cum se slabestre cand se face sport si cand nu!deci incurajez sportul macar putin streching prin casa, daca nu aveti timp!

Minim 2 litri de apa pe zi, este absolut necesara apa!

Combinatia de carne+salate, oua+salata, la pranz si seara uneori face minuni in privinta mea

Combinati mai rar branza+carne

Painea incercati sa mancati doar dimineata

Pastele, orezul dupa pararea mea mai mult de 2 ori pe saptamana(1 data mi se pare cel mai ok)

Pentru a nu va da organismul peste cap este bine ca prima data sa tineti min 2 luni fara nici o abatere(tot ce contine faina alba , de porumb, de orez, zahar si comb neconforme)

ESte bine sa consumati si ceaiuri!ceaiul verde este foarte bun , ajuta la digestie

...pe parcurs daca o sa imi mai aduc aminte mai completez!

Vreau sa mai zic ca chiar daca nu vreti sa slabiti puteti tine monti doar pentru sanatate sau mentinere, cu mici abateri daca simtiti nevoia!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin