marți, 10 august 2010

30 zile raw



Sunt bucuroasa nu ma gandeam dar ma uit in oglinda si ma minunez, si nu imi vine sa cred:), dar e adevarat.Despre ce e vorba?
Pai eu e cand ma stiu aveam cosuri p barbie(unde am incercuit in imagine era zona afectata) nu se vede in foto si nu era vizibil tare, dar se vedeau, dar acum nici urma de ele si nu imi vine sa cred, mi-au trecut toate punctele negre.



Acum altceva.Eu de la 16 ani am avut problemele cu menstruatia, am mers pe la o gramada de doctori, am luat tratament cu anticonceptioanale de la 15 ani, aveam chisturi pe ovare, atunci a fost perioada in care mi-am schimbatr si corpul si mi-am dat peste cap hormonii din cauza tratamentelor, au urmat o gramada de tratamente pana la varsta de 19 ani cand am zis stop, m-am saturat de pastile si doctori si tot rau ma simt, mi s-a recomandat si operatia dar nu am vrut sa o iau in calcul.Ba aveam de 2 ori pe luna menstruatie ba nu aveam, o data chiar m-a tinut si 3 saptamani menstruatia, atunci am luat tratament cu injectii, 2 pe zi, eram cu moralul la pamant, anyway vorbesc in mare ca problemele mele erau mult mai ample si inca sunt, acum unde vreau sa ajung e ca de cand sunt raw, adica de aproximativ 2 luni nu am avut menstruatie, iar in prima luna in fiecare zi am avut dureri mari de ovare, interesant nu stiu unde duc toate astea, dar de doctor nu vreau sa aud si nici de pastile , acum ori organismul meu incearca sa intre pe un drum normal si lucreaza acolo unde e problema ori nu stiu, astept pentru ca mi-am dat seama ca problemele pe care le-am alimentat timp de 20 de ani nu au cum sa treaca peste noapte sau intr-o luna nu?va tin la curent, peste o luna ma duc sa imi fac analizele si un control medical sa vedem ce mai zic si ovarele, atunci voi afla care e problema, sau poate nu o sa mai fie nici o problema:)

Acum din cauza tratamentelor cu anticonceptionale am exces de hormonii, de aici mi s-a tras mai multe probleme, una dintre ele e ca ma ingras ffffff repede si dau jos exagerat de greu, demoralizant chiar, acum de cand cu raw am slabit mai repede decat ma asteptam dar nu am slabit indeajuns, s-a oprit, dupa primele 2 saptamani de raw slabitul s-a oprit desi mai am de unde, saptamana trecuta am mai dat cam jum kg-1 kg nu stiu exact, am facut foarte mult efort la munca asta poate e impulsul de care are nevoie organismul meu.Sunt convinsa ca daca m-as apuca de sport as mai slabi dar mi-e foarte greu pentru ca munca mea e foarte solicitanta si cand sunt libera nu prea mi-a mai face sport:)

Toate ca toate ma simt total diferit, foarte bine, dispun de o energie de invidiat la munca si o pofta de viata, desi ca orice om am avut zilele mele grele dar peste care am trecut cu bine

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin