duminică, 29 august 2010

Tort de capsuni crud

Toruletul este pentru gospo de criza:*:*, "m-a certat" ca nu am mai postat nimic:)))

Am improvizant si m-am adaptat ingredielor pe care le aveam pentru a face deserturile crude cat mai econome si mai la indemana.
Un desert dupa cum ne-am obisnuit cu deserturile crude, sanatos, usor de facut dar ce e mai importat delicioas.Sa ne bucuram de dulce in viata noastra fara zahar si grasimi periculoase..


100_5560


Ingrediente

Blat

1 cana arpacas(inmuiat peste noapte)
2 cani nuca
1 cana curmale fara samburi
50 g stafide

Crema

2 cani capsuni
3-4 linguri miere
jum cana nuci macinate fin fin
2 banane
100 g nuca de cocos
50 g stafide
zeama de la jum de lamaie
1 lingura de ulei de cocos topit la bain-marie

Ingredientele pentru blat se pun in robot si se amesteca bine, pana se omogenizeaaza si este fina.O punem intr-o tava tapetata cu folie alimentara.

CApsuniele si bananele se blenduiesc, se adauga nuca de cocos si nuca macinata fin, si restul ingredientelor faa uleiul de cocos.Se amesteca.Se adauga uleiul de cocos si se incorporeaza usor.
Se da la congelator min 1 ora si se lasa putin inainte de a fii servit.Delicios

100_5568


100_5554

100_5559-horz

by antzu'

11 comentarii:

Momo spunea...

excelent arata si-mi pot imagina cit e de bun!trebuie sa ma aprovizionez cu cele necesare si sa fac si eu cite un dulce raw.:))

Sabina spunea...

arata tare bine si fac pariu ca e si tare gustos ...

cupcake spunea...

sa stiti fetele ca intradevar e foarte bun!Va pup

Iulia ❤️ spunea...

Buna Antzu'!!
Ai primit trei premii la mine pe blog!!!!
pup!!
:*

Gospodina de Criza spunea...

Zapacita mica ce esti!
Am dat si eu azi, ca o fata rea cu parul negru si limba ascutita ce sunt, sa vad daca ai fost cuminte...Ha,ha! Si-mi spuneam in gand "Ia sa ma uit eu aici..."Si vad reteta, m-am uitat la poze,pe gustul meu, si ma uit si la inceput sa vad cum e reteta. Si ca sa vad ca are si dedicatie...Ai fost tare! Chiar m-ai facut sa rad...si nu ai spus nimic...

cupcake spunea...

:))))hey gospo pai am vrut sa iti fac o surpriza si sa vezi..ma bucur ca mi-a iesit:))...te pup:*:*:*

cupcake spunea...

multumecs iulia\:D/ le ridic maine...te pup:*

MONONOKE KITCHEN spunea...

O bunatate! Arata minunat
si cred ca-i foarte aromat;
ma tenteaza si pe mine tare!

cupcake spunea...

pai nu mai sta pe ganduri:*:*

Shaheen spunea...

You would never think it was raw. Totally amazing and it looks real tasty too.

happybags spunea...

yes:X...and it was soo good:D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin