marți, 10 august 2010

Salata cu ciuperci marinate si dressing de tahini


7 zile de raw, o saptamana, bv bv bv mie:) si nici un gand de regret nici o fustrare, nimic, doar ganduri bune, pozitive si multa vointa:)
M-am trezit bine, mi-am servit smothie-ul verde(l-am, facut cu spanac, salata verde, patrunjel, mar)yum yum, incep sa ma obisnuiesc cu gustul:)


Am continuat mai tarziu cu o salata care suna asa(mie mi-0a placut foarte mult)
pentru o portie
1 morcov
juma de ceapa
cam 4-5 ciuperci marinate
o bucata de varza(eu am av juma da' era o varza mica:D)
o mana de patrunjel
2 linguri tahini
2 linguri zeama de lamaie
1 lg ulei de masline
sare, piper dupa gust

Easy, taieti voi acolo legumele, faceti dressingul din tahini zeama de lamaie ,uleiul , amestecati cu salata condimentati dupa gust si voila!A fost chiar buna


Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin