marți, 10 august 2010

Tarta cu unt de alune

Nu mai e nici o noutate ca deserturile raw sunt grozave.
Am facut o tarta avand unt de alune in frigider si am improvizat pe parcursul prepararii.Rezultatul a iesit foarte satisfacator pentru papilele mele gustative...



Ingrediente
1 cana orz
1 cana jum nuca
jum cana curmale
2 linguri miere
coaja de portocala
nitica sare

Crema
2 banane
6 linguri unt de alune
jum cana de nuca de cocos
3-4 lg miere
1 lg cacao
coaja de portocala
scortisoara
jum cana prune uscate

2 portocale mai mari

Mod de preparare
Blatul:
Primele 2 ingrediente se oun la inmuiat peste noapte in apa, a 2 zi dimineata se clatesc si se lasa sa se usuce.Dupa ce s-au uscat se proceseaza cu restul de ingrediente.Daca aluatul nu este destul de lipicios mai adaugati curmale(conteaza foarte mult tipul lor, ale mele au fost putin mai uscate si am adaugat mai mult de jum de cana)

Crema
Se proceseaza bananele cu untul, se adauga restul de ingrediente cu exceptia portocalelor.
Portocalele se taie marunt.

Ansamblarea
Se pune aluatul intr-o tava de tarta, se pun bucatile de portocala si crema, se da la congelator pentru min 2 ore pentru a se fixa bine, se taie si se lasa la temperatura camerei cateva minunte pentru a fii mai delicioasa.
Se tine la frigider.



Poti sa servesti o felie cu incredere dimineata, la pranz, sau seara fara sa iti faci griji ca te vei ingrasa sau ca nu e sanatos..yum yum
by antzu'

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin