marți, 10 august 2010

Reactii


V-ati intalnit cu privirele ciudate ale oamenilor?cu intrebarile de genul?dar de unde ai calciu?proteine?eu nu cred ca as putea sa mananc doar legume, cum poti manca aia?se uita la tine cu un zambet destul de ironic pe fata gandintu-se "ia uite si la asta ce a mai patit"..."saraca..."
daca mananc fel de fel de fast food si nu stiu eu ce rahaturi(scz limbajul) e total normal, dar at cand mananci ceva raw si e in genul unei creme se uita "vai cum arata...nu ma indoiesc ca e bun..dar arata..."...ce poti sa le mai zici la asa oameni?...ca si cum le-ar fii mila de mine...nu pot sa cred ca lumea e cum e...si daor sunt atat de gustoase, azi m-am simtit minunat,. acum spre seara am mancat crema de banane cu lapte de canepa, atat de bun, de sanatos..si totusi atat de ciudat pentru unii..si nici macar nu dau o sansa, n-am nimic cu stiulul de viata a oamenilor pentru ca fiecare alege ce vrea, dar singurulu lucru care ma deranjeaza e ca au o atitudine aroganta...ce facem in astfel de situatii?nimic...pentru ca in timp toate acestea se vor rezolva

revin maine cu reteta de crema de banane care a fost delicioasa:)

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin