marți, 10 august 2010

Salata de fructe uscate cu banana

Te trezesti dimineata multumit si zambesti ca a mai venit o zi frumoasa din viata ta?chiar daca afara e innourat si ploua?chiar daca nu toate lucrurile sunt asa cum ai vrea tu?chiar daca vecina de la sus te-a trezit cand ai si tu o zi libera?zambesti la viata?lupti pentru o viata mai buna?sau lupti contra vietii?
M-am trezit, am zambit, am deshis geamul am inspirat adanc aer, miroase a ploaie...m-am jucat putin cu catelul meu...am dat drumul la muzica.. si m-am gandit la un mic dejun dulce acrisor, ceva care sa ma duca departe cu gandul, cu gandul la vise...

Salata de fructe uscate cu banana



Ingrediente(pentru o portie mare mare:)

1 banana
1 mar
6 smochine uscate
6 prune uscate
4 caise uscate
un pumn de nuci
scortisoara
zeama de la o portocala mica

Am pus in robotul de bucatarie jumatate de mar, 2 smochine, prunele uscate, scortisoara si zeama de portocala, am amestecat putin nu trebuie sa fie foarte fin.

Am taiat banana feliute, restul de smochine si caisele le-am taiat in 2, , am adaugat nucile si jumatatea de mar taiata mai marunt am amestecat cu "crema" din robot!A iesit delicios..



Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin